Рух єдності

Інвесторам

Проект "Я і Здоров’я"

Навіщо потрібен проект?

Я, Дмитро Асмагілов, хочу, щоб кожна людина на Землі змогла безпечно, швидко, якісно, доступно за ціною і місцем розташування, без всілякої дискримінації отримати в повному обсязі інформацію, послуги та товари в області здоров’я.
Я хочу зробити прозорим ринок медичних послуг і товарів в сфері здоров’я для формування чесних і демократичних відносин між суб’єктами цього ринку (людина - лікар).

Кому потрібен проект?

  1. Клієнт / пацієнт / покупець
  2. Лікар / фахівець
  3. Клініки та лікарні
  4. Аптеки
  5. Фармацевтичні компанії
  6. Інститути та наукові центри
  7. Навчальні заклади
  8. Лабораторії
  9. Страхові компанії
  10. Туристичні компанії
  11. Виробники обладнання, одягу, взуття та ін.
  12. Банки (ін. фінансові установи)
  13. Міжнародні організації та компанії в області розвитку охорони здоров’я

У чому новизна проекту?

  1. Об’єднання розрізнених учасників ринку "Я і Здоров’я" (приватних, державних і комунальних).
  2. Відкритий доступ до новітніх наукових розробок.
  3. Об’єднання, структурування і уніфікація інформації в рамках одного проекту.
  4. Створення рейтингу "Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я".
  5. Експертний контроль проекту.
  6. Надання свободи вибору, переміщення, законодавчої системи (держави).

Яким способом проект вирішить проблеми?

  1. Введення "Живий Рейтинг Довіри" та "Індексу Здоров’я".
  2. Двосторонній експертний контроль доступності, чесності, актуальності, якості, вартості товарів і послуг (з боку споживачів і виробників товарів та послуг).
  3. Онлайн медична картка із захистом персональних даних (хмарний сервіс).
  4. Віртуальна реєстратура (хмарний сервіс).
  5. Особисті кабінети для різних суб’єктів в області здоров’я і розвитку.
  6. Контроль за станом здоров’я за допомогою спеціальних пристроїв (Samsung, Reebok і інші), а також своєчасне оповіщення про погіршення здоров’я.
  7. Синхронізація порталу зі швидкою допомогою.
  8. Створення індикативних цін на медичні товари та послуги.

Які вигоди дає проект?

  1. Збільшення довіри.
  2. Збільшення можливостей (свобода вибору, переміщення).
  3. Збільшення прозорості (процедур, комунікацій, замовлень).
  4. Справедливість формування цін на послуги (індикативні ціни).
  5. Економія ресурсів.
  6. Створення та впровадження інновацій.
  7. Підвищення інформованості (боротьба зі стереотипами в області здоров’я).
  8. Спрощення або повна ліквідація бюрократичних процедур.

Як проект буде заробляти?

  1. Гроші від реклами.
  2. Платні послуги в проекті (коучинг, навчання, консультація).
  3. Продаж товарів.
  4. Страхування.
  5. Туризм.
  6. Відсоток від безпечних угод.

Етапи реалізації проекту?

1 етап:
  1. Формування команди проекту, комунікація з державними та недержавними організаціями, організація підприємства.
  2. Створення документації проекту: технічне завдання, статут і правила, договори і т.д.
  3. Формування, структурування, об’єднання каталогів (інформації).
  4. Синхронізація даних з ресурсами, які можуть підвищити ефективність проекту.
  5. Розробка особистих кабінетів для всіх учасників проекту - пацієнтів (клієнтів), лікарів (фахівців), компаній (організацій).
  6. Формування експертних груп.
  7. Запуск системи "Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я".
2 етап:
  1. Медіа і інтернет реклама проекту, робота на репутацію і популяризацію.
  2. Запуск контекстної реклами всередині проекту.
  3. Розширення сфер діяльності (ветеринарія).
  4. Покращення і розширення можливостей проекту.
3 етап:
  1. Масштабування проекту на інші країни.
  2. Покращення і розширення можливостей проекту для інших країн.

Скільки грошей потрібно, щоб реалізувати проект?

0 етап: посівна інвестиція (Pre-seed) до 1 млн. $ США (основна сума - це витрати на заробітну плату);
1 етап: (Seed) від 3 до 10 млн. $ США (основна сума - це витрати на заробітну плату);
2 етап: від 10 до 100 млн. $ США (основна сума - це витрати на маркетинг і заробітну плату);
3 етап: потрібно думати.

Для подальшого масштабування проекту на інші країни суми можуть скласти (для кожної країни) від 10 млн. $ США.

 

 

 

Презентація проекту

 

 

 

 

"Я і Здоров’я!"

  • Навіщо потрібен проект (у чому його новизна)?
  • Кому потрібен проект?
  • Які проблеми вирішить проект?
  • Яким способом проект вирішить проблеми?
  • Які вигоди отримають користувачі проекту?
  • Як проект буде заробляти?
  • Етапи реалізації проекту?
  • Скільки грошей потрібно, щоб реалізувати проект?



Організації в галузі медицини:

1. Всесвітня Організація Охорони Здоров’я
World Health Organization
https://www.who.int/ru/

2. Інститут вимірювання і оцінки показників здоров’я
Institute for Health Metrics and Evaluation
http://www.healthdata.org/

3. Стартапи в області ЗДОРОВ’Я
https://www.startuphealth.com/

4. Перший венчурний фонд, присвячений IT в області здоров’я
The first venture fund dedicated to digital health
https://rockhealth.com/

5. The Nuffield Trust (Нюфілд Траст)
Nuffield Trust є незалежною благодійною організацією охорони здоров’я. Ми прагнемо поліпшити якість медичної допомоги в Великобританії, надаючи дослідження, засновані на фактичних даних, а також формуючи політику інформування та дискусії.
https://www.nuffieldtrust.org.uk/about

6. Проникливе охоплення технологій охорони здоров’я
https://hitconsultant.net/

7. HIMSS
HIMSS є глобальною некомерційною організацією, орієнтованою на поліпшенні здоров’я за допомогою інформаційних технологій (IT). HIMSS веде роботу по оптимізації зобов’язань в області здоров’я і якості послуг з використанням інформаційних технологій.
https://www.himss.org/

8. MedCity News
MedCityNews є провідним інтернет джерелом новин для бізнес-інновацій в сфері охорони здоров’я. Вони пропонують розуміння того, що буде далі, і що важливо в світлі останніх новин і аналізу стартапів від визнаних лідерів галузі. Особистості, політики і найбільш важливі угоди.
https://medcitynews.com/

9. Digital Health
Digital Health пропонує незалежні новини про бізнес, політику та технології, дослідження та події, орієнтовані на розвиток ІТ в галузі охорони здоров’я в галузі охорони здоров’я та охорони здоров’я Великобританії. https://www.digitalhealth.net/

10. DigiHealth Helper
Міні-ініціатива, розроблена для забезпечення медичних керівників, медичних працівників, новаторів, підприємців та інших людей актуальною і корисною інформацією про цифрові ресурси охорони здоров’я через Twitter
http://digitalhealthmaven.com/digihealth_helper/

11. Validic
Спрощуючи дані здоров’я - платформа Validic і мобільні рішення дозволяють витягати і аналізувати значущі висновки для населення.
https://validic.com/

12. Omada Health
Ми допомагаємо роботодавцям і організаціям, що планують вирішувати питання в області охорони здоров’я, пов’язані з хронічними захворюваннями найбільш привабливим, ефективним і масштабованим способом.
https://www.omadahealth.com/

13. FierceHealthIT
Інформаційний портал новин
https://www.fiercehealthcare.com/

14. HEALTH 2.0
"Здоров’я 2.0" генерує, презентує і каталізує нові технології в охороні здоров’я. Завдяки всесвітній серії конференцій, код-A-Thons, і призовим змагань, ми об’єднуємо кращі уми, ресурси і технології для виконання невідкладних завдань, дискусій і демонстрації продуктів та багато чого іншого.
https://health2con.com/

15. Helsi.me
Електронна медична система.
https://helsi.me/




Технології та інновації в галузі медицини:
  • 1. An electronic health record (EHR), or electronic medical record (EMR)
    https://en.wikipedia.org/?curid=1129641
  • 2. IoT - Internet of Things
    https://en.wikipedia.org/?curid=12057519
  • 3. Global Health Observatory (GHO)
    https://en.wikipedia.org/?curid=43211084



План:
  • 1. Історія виникнення ідеї проекту
  • 2. Місія
  • 3. Концепція
  • 4. Проект має на меті
  • 5. Проблеми, шляхи вирішення, вигоди для окремих суб’єктів проекту
  • 6. Новизна проекту (порівняння з подібними ресурсами)
  • 7. Етапи проекту
  • 8. Структура проекту
  • 9. Користувачі проекту
  • 10. Клієнти проекту
  • 11. Монетизація
  • 12. Етапи фінансування проекту
  • 13. Тактика
  • 14. Стратегія
  • 15. Питання інвесторів і відповіді на них (в т.ч. фінансування, обсяги і етапи)

1. Історія виникнення ідеї проекту

…мені наснився сон. У ньому я захотів жити 350 років. Я прокинувся і почав аналізувати цю інформацію.

Мій висновок - це неможливо при існуючому порядку речей в області здоров’я.

Я подумав: "А що Я особисто можу поліпшити в цій області, що б закласти можливість здорового життя протягом 350 років?"

З цього питання і виникла ідея створення проекту "Я і Здоров’я".

Звичайно, у мене в житті було безліч контактів з цією сферою: і коли я був зовсім малий, і в підлітковим періоді, коли у мене були думки про те, ким мені стати (були думки стати лікарем), і в армії, і на навчанні, і коли у мене з’явилася сім’я, а особливо, коли з’явилися діти і співробітники)).

Мій досвід особистої взаємодії в області здоров’я, а також досвід моїх рідних, близьких і співробітників став важливою точкою опори для створення цього проекту в цілому. Я почав шукати і формувати точки входу і "золотий цвях".

Я його знайшов. "Золотим цвяхом" проекту став рейтинг довіри до суб’єктів і об’єктів в сфері здоров’я.

2. Місія

Я хочу створити цілісний і живий онлайн організм в системі відносин "Я і Здоров’я" в усьому світі.

3. Концепція

Я приймаю за основу бажання більшості людей бути здоровими.

"Здоров’я - це стан повного фізичного, душевного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів". За визначенням ВООЗ (Всесвітньої Організації Охорони здоров’я).

У проекті "Я і Здоров’я" ми об’єднаємо людські і технічні ресурси, використовуючи інновації в комунікаціях в сфері онлайн та офлайн.

На даний момент я не знайшов на світовому ринку жодного онлайн ресурсу, який би охоплював всі сфери здоров’я (або більшість з них), знижував фінансові та комунікаційні бар’єри, підвищував рівень довіри між суб’єктами відносин (я, лікар, клініка, фармацевти, виробники і ін.).

В даному проекті я планую об’єднати державні та приватні ресурси.

4. Проект має на меті

Я хочу, щоб люди і їх домашні тварини були здоровими.

Я хочу створити інструмент, який дозволить превентивно впливати на здоров’я людини, з метою поліпшення якісних і кількісних показників життя, наприклад, збільшити термін життя, зменшити частоту хвороб і вартість перебігу хвороби ...

Я хочу, щоб кожна людина на Землі змогла безпечно, швидко, якісно, доступно за ціною і місцем розташування, без всілякої дискримінації отримати в повному обсязі інформацію, послуги та товари в області здоров’я.

Я хочу зробити прозорим ринок медичних послуг і товарів в сфері здоров’я для формування чесних і демократичних відносин між суб’єктами цього ринку (людина - лікар).

5. Проблеми і способи їх вирішення, вигоди для окремих суб’єктів проекту

Далі будуть надані списки проблем, що виникають у різних суб’єктів в області здоров’я. Пріоритетність проблем для різних країн може змінюватися.

Далі Ви побачите наступні позначки:
| +++ | - проект повністю вирішує дану проблему (100%);
| ++ | - проект вирішує дану проблему на досить високому рівні (більше 50%);
| + | - проект частково вирішує дану проблему (менше 50%).

Проблеми користувача-пацієнта-клієнта:

  • - відсутність довіри | ++ |;
  • - відсутність єдиної онлайн реєстратури | +++ |;
  • - відсутність вибору | ++ |;
  • - завищена вартість на послуги (товари) | + |;
  • - недоступність послуг (товарів, медикаментів) | ++ |;
  • - недоступність інформації | +++ |;
  • - відсутність телемедицини в рівному доступі | ++ |;
  • - відсутність достатнього контролю за якістю товарів (послуг) | ++ |;
  • - відсутність медичної картки в електронному вигляді | +++ |;
  • - неадекватні лікарі | + |.

Проблеми лікаря (фахівця):

  • - відсутність єдиної онлайн реєстратури | +++ |;
  • - неможливість ефективного завантаження робочого дня | ++ |;
  • - низька заробітна плата | + |;
  • - відсутність якісного обладнання (медикаментів) | + |;
  • - погані умови роботи | + |;
  • - відсутність актуальної інформації | +++ |;
  • - неадекватні клієнти | + |;
  • - відсутність страховки у пацієнтів (клієнтів) | + |.

Проблеми медичних центрів (клінік, лікарень):

  • - відсутність онлайн реєстратури | +++ |;
  • - нестача кваліфікованого персоналу | + |;
  • - неможливість ефективного завантаження робочого дня всіх співробітників | ++ |;
  • - низька заробітна плата співробітників | + |;
  • - відсутність якісного обладнання (медикаментів) | + |;
  • - відсутність актуальної інформації | +++ |;
  • - неадекватні клієнти і лікарі | + |;
  • - відсутність страховки у пацієнтів (клієнтів) | + |.

Проблеми вчених, інститутів, виробників:

  • - бюрократія | ++ |;
  • - відсутність актуальної правдивої статистики | +++ |;
  • - непрозорість системи охорони здоров’я | ++ |;
  • - дезорганізація органів управління охороною здоров’я | + |;
  • - відсутність якісного обладнання (медикаментів) | + |;
  • - відсутність актуальної інформації | +++ |;
  • - фінансові та комунікаційні бар’єри | + |;
  • - відсутність довіри між суб’єктами відносин | ++ |;
  • - "вимивання" кадрів | + |.

Проблеми країни:

  • - бюрократія | ++ |;
  • - корупція | + |;
  • - "вимивання" кадрів | + |;
  • - непрозорість системи охорони здоров’я | ++ |;
  • - дезорганізація органів управління охороною здоров’я | + |;
  • - відсутність актуальної правдивої статистики | +++ |;
  • - неефективне управління ризиками в галузі охорони здоров’я | + |;
  • - неефективна страхова медицина | + |;
  • - тіньова економіка (несплата податків) | + |;
  • - низька інноваційна складова в сфері медицини і здоров’я | ++ |;
  • - відсутність єдиних каталогів інформації | +++ |;
  • - фінансові та комунікаційні бар’єри | + |;
  • - відсутність довіри між суб’єктами відносин | ++ |.

Проект "Я і Здоров’я" вирішує проблеми наступними способами:

  • - введення інструменту управління довірою, через створення системи оцінок у вигляді рейтингу "Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я";
  • - онлайн медична картка із захистом персональних даних (хмарний сервіс з можливістю впровадження технології криптографічного захисту персональних даних Блокчейн);
  • - віртуальна реєстратура (хмарний сервіс);
  • - захист персональних даних інших суб’єктів;
  • - різні системи доступу до персональних даних для окремих учасників проекту;
  • - контроль за станом здоров’я за допомогою спеціальних пристроїв (Samsung, Reebok і ін.);
  • - швидка допомога (з можливістю сканування біометричних даних і на їх основі отримати миттєвий прямий доступ до онлайн медичних даних пацієнта, через персональний ключ лікаря швидкої допомоги для порятунку життя);
  • - телемедицина (використовуючи всі телекомунікаційні можливості);
  • - внутрішня соціальна мережа + месенджер для всіх учасників проекту (особисті кабінети для різних видів учасників будуть відрізнятися);
  • - двосторонній експертний контроль доступності, чесності, актуальності, якості, вартості (з боку споживачів, виробників товарів і послуг);
  • - онлайн доступ до необхідної інформації на різних мовах;
  • - каталоги інформації, що перетинаються (пов’язані між собою);
  • - статистика, взята із зовнішніх джерел, а також зібрана всередині проекту;
  • - гнучке налаштування таргетингу (геолокація);
  • - гнучкий пошук(фільтри - фасетна навігація) всередині ресурсу;
  • - система відгуків, пропозицій, рекомендацій (корисні відгуки / пропозиції / рекомендації будуть підвищувати учаснику "Живий Рейтинг Довіри");
  • - автоматизація процесів в області e-commerce;
  • - колл-центр (платна і безкоштовна консультація);
  • - створення індикативних цін на медичні товари та послуги;
  • - сумлінна реклама (настройки відображення контекстної реклами, банерної реклами, ремаркетинг).
Вигоди суб’єктам ринку від реалізації проекту "Я і Здоров’я":
  • 1. Збільшення соціальних і бізнес можливостей.
  • 2. Збільшення прозорості (процедур, комунікацій, замовлень).
  • 2. Справедливість формування цін на послуги.
  • 3. Збільшення довіри до суб’єктів і об’єктів ринку.
  • 4. Економія ресурсів.
  • 5. Створення та впровадження інновацій.
  • 6. Підвищення інформованості (боротьба зі стереотипами в області здоров’я).
  • 7. Спрощення або повна ліквідація бюрократичних процедур.

6. Новизна проекту

6.1 Об’єднання розрізнених учасників ринку "Я і Здоров’я" (приватні, державні і комунальні форми власності) таких як:

  • - пацієнт (клієнт);
  • - лікар (спеціаліст);
  • - клініки і лікарні;
  • - аптеки;
  • - інститути і наукові центри;
  • - навчальні заклади;
  • - лабораторії;
  • - міністерства охорони здоров’я;
  • - фармацевтичні компанії;
  • - туристичні компанії;
  • - виробники обладнання;
  • - страхові компанії;
  • - банки (ін. фінансові установи);
  • - онлайн проекти (платіжні системи, системи доставки і ін. проекти, що синхронізують інформацію через API);
  • - та ін.

6.2 Відкритий доступ до новітніх наукових розробок.

Проект дасть можливість проводити дослідження більш ефективно. Пацієнти зможуть знаходити актуальні наукові проекти (дослідження), спрямовані на лікування їхніх хвороб (симптомів) і дозволити випробовувати нові препарати, обладнання, методи лікування на собі.

Подібним чином наукові проекти (співробітники) зможуть знаходити охочих взяти участь у випробуваннях.

6.3 Об’єднання, структурування і уніфікація інформації в рамках одного проекту:

  • - каталог ліків (БАДів і ін.);
  • - каталог діагнозів (симптомів);
  • - каталог способів лікування;
  • - каталог послуг;
  • - каталог обладнання;
  • - каталог інвентарю, одягу, взуття;
  • - каталог фахівців (лікарів);
  • - каталог підприємств;
  • - каталог статей.

6.4 "Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я"

Я пропоную створити прозорі правила ринку "Здоров’я".

Ринок "Здоров’я" - це відносини між С2С, В2С, В2В2С, G2B2C і результати їх діяльності пов’язані з темою Здоров’я.

Ринок - сукупність процесів і процедур, які забезпечують обмін між покупцями (споживачами) і продавцями (постачальниками) окремих товарів і послуг.

Життя - активна форма існування матерії. Основний атрибут живої матерії - інформація, яка використовується для реплікації.

Реплікація (від лат. Replicatio - відновлення) - процес створення двох дочірніх молекул ДНК на основі батьківської молекули ДНК.

Довіра в соціології і психології - відкриті, позитивні взаємини між людьми, що містять впевненість у порядності й доброзичливості іншої людини, з яким довіряючий знаходиться в тих чи інших відносинах. Довіра вважається основою всіх соціальних інститутів. Довіра залежить від ступеня дотримання обумовлених правил, а також від уміння правильно діяти, досягаючи визначеної мети для суб’єктів, навіть у випадках, коли деякі правила не обумовлені.

Довіра може мати фінансовий або особистий характер. Фінансово довіра може виражатися в позичання коштів або покладенні повноважень з управління майном. Ознакою особистої довіри служить відвертість, готовність ділитися інтимної, секретною інформацією.

Рейтинг (англ. Rating) - числовий або порядковий показник, що відображає важливість або значимість певного суб’єкта, об’єкта чи явища.

Індекс (лат. Index - список, реєстр, покажчик, а також вказівний палець) - число, буква або інша комбінація символів, яка вказує місце елемента в сукупності або характеризує стан деякої системи, наприклад показник активності, продуктивності, розвитку, "хворобливості", зміни чого-небудь.

Як один з варіантів створення прозорих правил ринку "Здоров’я" - це формування "Індекс Здоров’я".

Індекси потрібні для розуміння загальної кон’юнктури / температури ринку: якась "середня" ціна товару, послуги, валюти або кількість хворих в даний час на певній території в співвідношенні з здоровими людьми і з іншими територіями.

Індекс буде використовувати дані рейтингу "Живий Рейтинг Довіри" і формувати об’єднаний результат, через відкриту формулу (як якась середня температура по палаті, як знаменитий американський ринковий "промисловий" індекс Доу - Джонса по 30 найбільшим підприємствам Америки, індекс S & P 500 - фондовий індекс, в кошик якого включено 500 обраних торгованих на фондових біржах США публічних компаній, що мають найбільшу капіталізацію; можливо, і інші індекси: деякий список кращих лікарів / лікарень / ліків / методів лікування / результативності роботи ...).

Формула - від лат. Formula, тобто форма, образ, вид, правило, розпорядження.

Формула - в математиці, а також фізиці та прикладних науках, символічний запис висловлювання (яке виражає логічне судження), або форми висловлювання. Формула є різновидом вираження формалізованої мови. У більш широкому сенсі формула - будь-який суто символьний запис.

Рейтинг, як результат буде формуватися на підставі підтверджених даних. Дані для рейтингу використовуються на підставі певних критеріїв оцінок суб’єктів і об’єктів, виведених в числа, з урахуванням закладених нами коефіцієнтів. Ці дані будуть частиною відкритих формул.

Критерій (грец. Κριτήριον - здатність розрізнення, засіб судження, мірило) - ознака, підстава, правило прийняття рішення щодо оцінки чого-небудь на відповідність висунутим вимогам (мірі).

Критерії оцінок (приклад):
  • - рівень освіти (наявність дипломів, сертифікатів, ліцензій та ін.);
  • - наявність звань, нагород, наукових ступені та ін .;
  • - безперервний підтверджений стаж;
  • - думка людей (голосування), які пройшли перевірку і зареєстрованих в системі;
  • - думка експертів, як з боку споживачів, так і з боку виробників товарів і послуг;
  • - популярність (клієнти, замовлення, прибуток);
  • - активну участь в житті проекту (контент, діяльність);
  • - наукова діяльність, спрямована на розвиток проекту і ринку;
  • - чесність при дотриманні правил проекту;
  • - сертифікати якості;
  • - та ін.

Критерії оцінки формують статистичну вибірку. Дані статистичної вибірки використовуються для аналізу. У формуванні рейтингу братимуть участь тільки суб’єкти та об’єкти, що пройшли аутентифікацію (перевірку ідентичності).

Хто братиме участь у рейтингу? Хто ці суб’єкти та об’єкти?
  • - лікарі;
  • - пацієнти / клієнти;
  • - компанії (організації, підприємства);
  • - товари / послуги;
  • - методи лікування;
  • - та ін.

6.5 Експертна контроль

Експертна контроль здійснюватиме група експертів. У кожному з напрямків діяльності проекту працюватимуть дві експертні групи.

Перша експертна група (A) формується з професіоналів виробників товарів і / або послуг.

Друга експертна група (B) формується з професійних і компетентних споживачів товарів і / або послуг.

Експерт - це відкрита виборна посада в рамках одного з напрямків діяльності. Експерт може представляти інтереси тільки виробників або тільки споживачів.

Що експерти будуть робити:
  • - оцінювати;
  • - контролювати правдивість і актуальність інформації, що розміщується в проекті;
  • - додавати актуальні дані з метою інформування інших учасників проекту (статті, новини, огляди);
  • - приймати рішення в ролі третейських суддів у разі виникнення спорів (конфліктів).
Хто може стати експертом проекту групи А:
  • - провідні вчені;
  • - досвідчені практикуючі лікарі та фахівці;
  • - викладачі провідних ВНЗ;
  • - топ-менеджери провідних компаній в області медицини і здоров’я;
  • - юристи (фахівці з медичного права);
  • - психологи;
  • - представники проекту "Я і Здоров’я".
Хто може стати експертом проекту групи В:
  • - досвідчені користувачі, яких вибрали шляхом голосування.

6.6 Свобода вибору, переміщення, законодавчої системи (держави) для:

Свобода - це природне право людини в рамках створених умов.

Користувач (пацієнт / клієнт) в проекті зможе вибрати лікаря (послугу) виходячи з наступних критеріїв підбору:
  • - місце знаходження;
  • - спеціалізація лікаря;
  • - досвід (вік) лікаря;
  • - кваліфікація лікаря (освіта, сертифікати, дипломи);
  • - мова, якою говорить лікар;
  • - вартість послуг;
  • - вік користувача;
  • - місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".
Користувач (пацієнт / клієнт) в проекті зможе вибрати товар (послугу) виходячи з наступних критеріїв підбору:
  • - місце знаходження;
  • - ціна;
  • - якість (наявність сертифікатів);
  • - умови гарантії;
  • - рекомендації (відгуки) учасників проекту;
  • - місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".
Спеціаліст (лікар) в проекті зможе вибрати клієнта (пацієнта) виходячи з наступних критеріїв підбору:
  • - симптоми і показання;
  • - наявність страховки;
  • - наявність електронної медичної картки;
  • - місце знаходження;
  • - мова, якою говорить клієнт / пацієнт;
  • - вік клієнта / пацієнта;
  • - рекомендації (відгуки) учасників проекту;
  • - місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".
Спеціаліст (лікар) в проекті зможе вибрати товар (послугу) виходячи з наступних критеріїв підбору:
  • - місце знаходження;
  • - ціна;
  • - якість (наявність сертифікатів);
  • - умови гарантії;
  • - наявність технічного обслуговування;
  • - рекомендації (відгуки) учасників проекту;
  • - місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".
Компанія (організація) в проекті зможе вибрати клієнта (пацієнта) виходячи з наступних критеріїв підбору:
  • - місце знаходження;
  • - симптоми і показання;
  • - наявність страховки;
  • - наявність електронної медичної картки;
  • - мова, якою говорить клієнт / пацієнт;
  • - рекомендації (відгуки) учасників проекту;
  • - місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".
Компанія (організація) в проекті зможе вибрати лікаря (фахівця) виходячи з наступних критеріїв підбору:
  • - досвід (вік) лікаря;
  • - положення лікаря в "Живому Рейтингу Довіри";
  • - місце знаходження;
  • - спеціалізація лікаря;
  • - кваліфікація лікаря (освіта, сертифікати, дипломи);
  • - мова, якою говорить лікар.
Компанія (організація) в проекті зможе вибрати товар (послугу) виходячи з наступних критеріїв підбору:
  • - місце знаходження;
  • - ціна;
  • - якість (наявність сертифікатів);
  • - умови гарантії;
  • - наявність технічного обслуговування;
  • - рекомендації (відгуки) учасників проекту;
  • - місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".

7. Етапи проекту

1 етап:
  • 1.1 Формування команди проекту, комунікація з державними та приватними організаціями.
  • 1.2 Створення документації проекту: технічне завдання, статут і правила, договори і т.д.
  • 1.3 Формування, структурування, об’єднання каталогів (інформації).
  • 1.4 Синхронізація даних з ресурсами, які можуть підвищити ефективність проекту через відкриті API.
  • 1.5 Розробка особистих кабінетів для всіх учасників проекту - пацієнтів (клієнтів), лікарів (фахівців), компаній (організацій).
  • 1.6 Формування експертних груп.
  • 1.7 Запуск системи "Живий Рейтинг Довіри".
  • 1.8 Тестування, налагодження, модернізація.
2 етап:
  • 2.1 Медіа і інтернет реклама проекту, робота на репутацію і популяризацію.
  • 2.2 Запуск контекстної реклами всередині проекту для ВК (ймовірний клієнт).
  • 2.3 Розширення сфер діяльності (ветеринарія).
  • 2.4 Запуск "Індекс Здоров’я".
  • 2.5 Тестування, налагодження, модернізація.
3 етап:
  • 3.1 Масштабування проекту на інші країни

8. Структура проекту

Приватна частина:
  • 1. Особистий кабінет компанії (організації).
  • 2. Особистий кабінет користувача.
  • 3. Особистий кабінет лікаря.
  • 4. Кабінет рекламодавця.
Загальнодоступна частина:
  • 1. Каталог ліків (БАДів і ін.).
  • 2. Каталог діагнозів (симптомів).
  • 3. Каталог способів лікування.
  • 4. Каталог послуг.
  • 5. Каталог обладнання.
  • 6. Каталог інвентарю, одягу, взуття.
  • 7. Каталог фахівців (лікарів).
  • 8. Каталог підприємств.
  • 9. Каталог статей.
  • 10. Соціальна мережа.

9. Учасники проекту

  • 1. Людина (пацієнт).
  • 2. Лікар (спеціаліст).
  • 3. Клініки і лікарні.
  • 4. Аптеки.
  • 5. Інститути та наукові центри.
  • 6. Навчальні заклади.
  • 7. Лабораторії.
  • 8. Міністерства охорони здоров’я.
  • 9. Фармацевтичні компанії.
  • 10. Туристичні компанії.
  • 11. Виробники обладнання, одягу, взуття та ін.
  • 12. Страхові компанії.
  • 13. Банки (ін. фінансові установи).

10. Клієнти проекту

Далі під клієнтами проекту я маю на увазі тих учасників, які приносять гроші проекту або соціальну рекламу у вигляді популяризації.

Клієнти:
  • 1. Користувач (пацієнт, покупець).
  • 2. Лікар (спеціаліст).
  • 3. Клініки і лікарні.
  • 4. Аптеки.
  • 5. Інститути та наукові центри.
  • 6. Навчальні заклади.
  • 7. Лабораторії.
  • 8. Фармацевтичні компанії.
  • 9. Туристичні компанії.
  • 10. Виробники обладнання, одягу, взуття та ін.
  • 11. Страхові компанії.
  • 12. Банки (ін. Фінансові установи).
  • 13. Міжнародні організації в області розвитку охорони здоров’я.
  • 14. Волонтери.

11. Монетизація

  • 1. Гроші від реклами.
  • 2. Платні послуги в проекті (навчання, консультація, доступ до кабінету / до знеособленої інформації).
  • 3. Продаж товарів / послуг (online e-commerce marketplace).
  • 4. Страхування (угоди -% від безпечних угод, здоров’я -% від посередницьких послуг).
  • 5. Туризм (медичний).

12. Бізнес модель

  • 1. В2С.
  • 2. В2В.
  • 3. B2B2C.
  • 4. P2P.
  • 5. G2B2C.

13. Потреба у фінансуванні проекту

0 етап: посівна інвестиція (Pre-seed) до 1 млн. $ США (основна сума - це витрати на заробітну плату);
1 етап: (Seed) від 3 до 10 млн. $ США (основна сума - це витрати на заробітну плату);
2 етап: від 10 до 100 млн. $ США (основна сума - це витрати на маркетинг і заробітну плату);
3 етап: потрібно думати.

Для подальшого масштабування проекту на інші країни суми можуть скласти (для кожної країни) від 10 млн. $ США.