Рух єдності

Одеський обласний онкологічний диспансер

Показати на карті
Тип закладу: Онкологічний диспансер
Форма власності: Державна
Область: Одеська
Район: Одеський
Населений пункт: м. Одеса
Адреса: 65055, м. Одеса, вул. Нежданової, 32 (показати на карті)
E-mail: Показати пошту
Телефон: 048 720-26-72
Факс: 048 720-27-28
Код ЄДРПОУ: 02008342
Повна назва: Одеський обласний онкологічний диспансер
Одеський обласний онкологічний диспансер
65055, м. Одеса, вул. Нежданової, 32 Україна
048 720-27-28 048 720-26-72 048 720-27-28 oood09@mail.ru

 

 

Підрозділи:
Відгуки:
Лікарі та особливо медсестри на хімії дуже хороші, намагаються підтримати. Але дуже багато людей, постійні черги. Навіть якщо записатися всеодно стоїш у черзі. Дуже велика проблема з медикаментами, постіно щось докуповуємо. Потрібний нам препарат, який є у нацпереліку (12 тижнів не завозили), купували за свій кошт, не дивлячись на збільшення пацієнтів МОЗ, чи хто проводить централізовані закупки не закуповує достатню кількість. Згідно закону ці препарати мають закуповуватись у першу чергу та покривати 100 відсотків потреби. Якщо це так, хто компенсує витрати пацієнтів у такому разі? Тобто реформу робили, а пацієнти досі бігають з пакетами ліків. Я розумію війна в країні, але хворобу ніхто не відміняв.
Відповісти
Добрий день! Мене звати Надія, хочу написати слова болю відчаю та перше враження про Одеський онкологічний диспансер…. ПАНОВЕ КЕРУЮЧІ ЗАКЛАДОМ, ВИ МАЄТЕ СПРАВУ З ВАЖКО ХВОРИМИ ЛЮДЬМИ!!!!! Та навіть люди, які супроводжують хворих людей, вони також травмовані тією обстановкою, яка зараз в Україні. Я тільки поверхово познайомилась з лікарями і уже маю враження добрих і чуйних людей. ЩО НЕ МОЖУ СКАЗАТИ ЗА РЕЄСТРАТУРУ!!!!! Це жах!!!! На цьому місті можна захворіти ще більше. Я два дня штурмувала доступ до цих «зомбі»-людей….. Хочу розказати по-порядку, щоб до керівництва це дійшло. Розпочала я своє знайомство з першої реєстратури, яка відразу при вході. Три віконця для обслуговування, одне з них постійно зайнято, але вона там сидить з зайнятим виглядом і скоса поглядає як на те реагують. Обслуговують довго… черга велика та ще й в прохідному місці. Нарешті я дочекалась своєї черги. На що мені відповіли, «ВАМ НЕ СЮДИ!!!» Тут тільки з онкологічною хворобою…. А де я могла це побачити??????? Де взагалі можна спросила загальні питання???? І заодно побачила скільки часу проводять онколічно-хворі люди біля РЕЄСТРАТУРИ…. Прийшлось шукати іншу РЕЄСТРАТУРУ. Там не краще!!!!! На всю лікарню два віконця для першого звернення… і два віконця для повторного звернення. ЗАТЕ ВЕЛИКИЙ ЗАЛ ДЛЯ ОЧІКУВАННЯ!!! І кидає в око – ЯКЩО ПРАЦІВНИКИ РЕЄСТРАТУРИ БАЧАТЬ, ЩО В ЗАЛІ ПРИБЛИЗНО П’ЯТНАДЦЯТЬ ЧОЛОВІК – УЖЕ ПО ОДНОМУ ВІКОНЦЮ ЗАКРИВАЄТЬСЯ!!!!.. і вони кудись ідуть…. КУДИ???? ЧОМУ НЕ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ????? Людей мало, нічого страшного не станеться, якщо ще трохи постраждають….. вони і так хворі…. ЩО ЗА ВІДНОШЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ???? КОЛИ ТАКЕ СТАВЛЕННЯ ЗАКІНЧИТЬСЯ?????. Постояла я не маленький час в черзі і тут об’явили повітряну тривогу…. Нервової системи не вистачило і я пішла… обезсилена….. знервована… з великим тягарем в душі…. Хочу сказати, що я не хвора, я супроводжувала свою маму…. А ЯКБИ ВЕСЬ ЦЕЙ ЧАС НА МОМУ МІСЦІ БУЛА МАМА!!!! Мені самій вже захотілось плакати і якби це стосувалось тільки мене, то я вже б давно пішла. Я собі цього дозволити не могла… Та й все відбулося на краще. Поки я штурмувала РЕЄСТРАТУРУ, вияснилось, що мамі не до того лікаря… ПАНОВЕ КЕРУЮЧІ, ВИ ВВАЖАЄТЕ. ЩО ВСІ ПАЦІЄНТИ, ЯКІ ДО ВАС ЗВЕРТАЮТЬСЯ, УЖЕ МАЮТЬ ПРАВИЛЬНИЙ ДІАГНОЗ????? УЖЕ ЗНАЮТЬ ЯКЕ НАПРАВЛЕННЯ БРАТИ ТА ДО ЯКОГО ЛЯКАРЯ???? Та і з яким направленням від сільського лікаря вони приїхали до ВАС! На слідуючий день я знову пішла до реєстратури, мені потрібно подбати про матір Побачила таку ж картину. У нас перше звернення і тому нам потрібно стояти в перших два віконця. Працівник РЕЄСТРАТУРИ на свій власний розсуд хоче буде працювати, хоче закриє віконце і піде собі гуляти…. Я сказала гуляти – тому що я це бачила… Біля РЕЄСТРАТУРИ я була уже в середині дня, людей було менше…. Але це не значить, що я хвилин сорок не простояла біля віконця. До мене прийшла черга і вона переді мною вирішила піти погуляти, тому що за мною нікого не було. ЩО РОБИТИ????? Я не можу її заставити виконувати свої обов’язки…. Стою жду…. В іншому віконці обслуговували довго людину. Я дочекалася працівника РЕЄСТРАТУРИ, (все це відбувалось у середу 20.07.22 в середині дня) дала документи, щоб виписати карточку… також повідомила, що МАМІ направлення до лікаря потрібно на понеділок о 8-й годині ранку…. Вона як це почула, з такою гордістю кинула мені документи назад і сказала прийдете в понеділок… Я її попросила. Щоб виписала карточку. На це їде багато часу в них – я це уже вивчила за два дні. І ТУТ ПІШОВ ШВАЛ ОБРАЗ В ВИГЛЯДІ КРИКУ ЗІ ВСІХ ВІКОНЦІВ!!!! У них такі правила перше звернення тільки в цей день можна виписати карточку і отримати направлення до лікаря…. Вони мене хотіли ще залякати, який це лікар вам таке сказав? ПАНОВЕ КЕРУЮЧІ, ДУЖЕ ХОЧУ ПОЧУТИ ЛОГІЧНІ ОБ’ЯСНЕНЯ ТАКИМ ВКАЗІВКАМ!!! А також чому ви не звертаєте увагу на поведінку і відношення до роботи працівників РЕЄСТРАТУРИ??? До вас за допомогою звертаються дуже важко-хворі люди… І що ми бачимо на першому етапі??? Надіюсь. Що ви звернете увагу на відношення ваших працівників до роботи…. Може вони не хочуть працювати? Може їх не потрібно заставляти???? РЕЄСТРАТУРА – ЦЕ ВАШЕ ЛИЦЕ, ПАНОВЕ РУКУЮЧИЙ! Буду рада поспілкуватися, якщо буде ваша ласка. Мені все одно потрібно бути в понеділок в лікарні, подбати про матір. Дякую. Надіюсь, що моє звернення допоможе багатьом людям… Надія 097-219-62-30
Відповісти
Залиште Ваше питання
Ваша оцінка
* - Поля обов'язкові для заповнення
Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з умовами збору, оброки та захисту персональних даних