Хочу ще раз подякувати Мировському Олегу Ігоревичу. Це найкращий лікар з усіх, у кого я була на лікуванні. Навіть у приватних клініках немає такого турботливого лікаря, який на перше місце ставить самопочуття пацієнта, сам купляє в аптеці знеболюючий препарат. Відповів на всі запитання, все зрозуміло пояснив. Це професіонал своєї справи, чуйна людина. Також дякую медсестричці, анестезіологу Романишин Соломії і санітарочці. Усі дуже чуйні і доброзичливі люди.
Також у 13 відділенні працює схема між медсестрами та пацієнтами фінансова схема ,тому деяким пацієнтам можна все а деяким не можна нічого. Деякі пацієнти платять кошти щоб там сидіти чим по дольше щоб не перебувати у частинах,деяких пацієнтів приймають в це відділення але це тих хто платить а хто не платить їх повторно у відділення не беруть і запихають або в 4 або 1 відділення де не реальні умови для перебування,де відносини до пацієнтів як до собак,як до скотина якихось. Де з думкою пацієнтів не рахуються та й так само і і 13 від якщо не заплатив.
У деяких відділеннях відсутні умови для перебування,також співробітники деяких відділення ведуть себе не правильно по відношенню до пацієнтів,відсутні санітарні умови,у деяких відділеннях,деякі медсестри дозволяють собі лишнього,вживають на робочому місці тим самим показують приклад пацієнтам ,особливо таке практикується у 13 відділенні.
Поразительно, что на этом сайте нет ни одной благодарности и даже просто доброго слова о тех, кто по сути возвращает людям зрение. Мне провели замену хрусталиков на обоих глазах в мае этого года. И я хочу сказать огромное спасибо всему персоналу клиники. Несмотря на то, что явно недостаточное бюджетное финансирование, нянечки и сестрички трудятся в полной отдачей, в отделении идеальная чистота и порядок.
Отдельная благодарность профессору Венгер Людмиле Виленовне, которая делала операции, и лечащему врачу Бурдейному Сергею Игоревичу. Две операции с разницей в неделю... и я выбросила очки и мир заиграл живыми красками. Я и не мечтала, что так может быть... зрение было минус 8 и катаракты на обоих глазах.
Еще раз - спасибо за ваш труд и отношение к пациентам.
Хочу щиро подякувати медичному персоналу за допомогу! У неділю вранці з жахливим станом нудоти і діареї приїхав в приймальне відділення! Поки чекала лікаря медперсонал всі питали як ви чи все добре, присядьть! Була турбота щира виявлена ! Також окремо дякую лікарям швидко прийнялиі надали всю необхідно допомогу! Персонал привітний і хороший
Лише шкода, що наша влада не звертає на інфекційне відділення ,щоб трішки освіжити, зробити ремонт! Хочеться трішки світла і в самому закладі!!
Додзвонитися в реєстратуру нереально. Протягом двох годин дзвонила ніхто не відповів. Також можливо дзіинки просто скидують, бо "Номер абонента зайнятий або відхилив ваш виклик", я це чула протягом двох годин.
Доброго дня, У вас палаті лежить військовий прошу надати усі необхідні ліки ,непросити гроші за капельницю 3600,,він стратив здоровя на мілон, а ви з нього просите гроші ,за що воюєм ,де справедливість, прошу завідувачем відділу Нейрохірурія,,,приняти міри до лікування пацієнта Володимира ,,Військовий який за служив на це лікування)))він стратив здоров'я на мілон ,щоб ви працювали і спокійно спали,,дякую
Курченко Сергій - найгірший лікар який коли небудь траплявся. Двічі ставив дитині пломбу і двічі пломби випадали. Другу пломбу ставив за три рази, просто чекаючи, щоб після кожного разу давали гроші. Не рекомендую!!!!
Це жах! Якщо вже онко, то краще удавитися, ніж лікуватися в цьому закладі! Вас може послати на 3 букви....лікарка!?? Чи птушниця?(якась катерина дмитрівна..) ! Довідку зроблять з 9 помилками (наталя валентинівна) ! За їх пройоби у реєстратурі винуваті будуть хворі!!! В реєстратурі немає жодної табуретки, щоб хворі присіли. В реєстратуру спецом по блату призначали клімактерічних гіпотеріозних черепах? В лікарні є ліфт, а севідов не бачить нещасних полутрупів онкохворих, які ледь лізуть по сходах???
Хочу ще раз подякувати Мировському Олегу Ігоревичу. Це найкращий лікар з усіх, у кого я була на лікуванні. Навіть у приватних клініках немає такого турботливого лікаря, який на перше місце ставить самопочуття пацієнта, сам купляє в аптеці знеболюючий препарат. Відповів на всі запитання, все зрозуміло пояснив. Це професіонал своєї справи, чуйна людина. Також дякую медсестричці, анестезіологу Романишин Соломії і санітарочці. Усі дуже чуйні і доброзичливі люди.
Також у 13 відділенні працює схема між медсестрами та пацієнтами фінансова схема ,тому деяким пацієнтам можна все а деяким не можна нічого. Деякі пацієнти платять кошти щоб там сидіти чим по дольше щоб не перебувати у частинах,деяких пацієнтів приймають в це відділення але це тих хто платить а хто не платить їх повторно у відділення не беруть і запихають або в 4 або 1 відділення де не реальні умови для перебування,де відносини до пацієнтів як до собак,як до скотина якихось. Де з думкою пацієнтів не рахуються та й так само і і 13 від якщо не заплатив.
У деяких відділеннях відсутні умови для перебування,також співробітники деяких відділення ведуть себе не правильно по відношенню до пацієнтів,відсутні санітарні умови,у деяких відділеннях,деякі медсестри дозволяють собі лишнього,вживають на робочому місці тим самим показують приклад пацієнтам ,особливо таке практикується у 13 відділенні.
Поразительно, что на этом сайте нет ни одной благодарности и даже просто доброго слова о тех, кто по сути возвращает людям зрение. Мне провели замену хрусталиков на обоих глазах в мае этого года. И я хочу сказать огромное спасибо всему персоналу клиники. Несмотря на то, что явно недостаточное бюджетное финансирование, нянечки и сестрички трудятся в полной отдачей, в отделении идеальная чистота и порядок. Отдельная благодарность профессору Венгер Людмиле Виленовне, которая делала операции, и лечащему врачу Бурдейному Сергею Игоревичу. Две операции с разницей в неделю... и я выбросила очки и мир заиграл живыми красками. Я и не мечтала, что так может быть... зрение было минус 8 и катаракты на обоих глазах. Еще раз - спасибо за ваш труд и отношение к пациентам.
Хочу щиро подякувати медичному персоналу за допомогу! У неділю вранці з жахливим станом нудоти і діареї приїхав в приймальне відділення! Поки чекала лікаря медперсонал всі питали як ви чи все добре, присядьть! Була турбота щира виявлена ! Також окремо дякую лікарям швидко прийнялиі надали всю необхідно допомогу! Персонал привітний і хороший Лише шкода, що наша влада не звертає на інфекційне відділення ,щоб трішки освіжити, зробити ремонт! Хочеться трішки світла і в самому закладі!!
Гарний лікар гастроентеролог.
Додзвонитися в реєстратуру нереально. Протягом двох годин дзвонила ніхто не відповів. Також можливо дзіинки просто скидують, бо "Номер абонента зайнятий або відхилив ваш виклик", я це чула протягом двох годин.
Доброго дня, У вас палаті лежить військовий прошу надати усі необхідні ліки ,непросити гроші за капельницю 3600,,він стратив здоровя на мілон, а ви з нього просите гроші ,за що воюєм ,де справедливість, прошу завідувачем відділу Нейрохірурія,,,приняти міри до лікування пацієнта Володимира ,,Військовий який за служив на це лікування)))він стратив здоров'я на мілон ,щоб ви працювали і спокійно спали,,дякую
Курченко Сергій - найгірший лікар який коли небудь траплявся. Двічі ставив дитині пломбу і двічі пломби випадали. Другу пломбу ставив за три рази, просто чекаючи, щоб після кожного разу давали гроші. Не рекомендую!!!!
Це жах! Якщо вже онко, то краще удавитися, ніж лікуватися в цьому закладі! Вас може послати на 3 букви....лікарка!?? Чи птушниця?(якась катерина дмитрівна..) ! Довідку зроблять з 9 помилками (наталя валентинівна) ! За їх пройоби у реєстратурі винуваті будуть хворі!!! В реєстратурі немає жодної табуретки, щоб хворі присіли. В реєстратуру спецом по блату призначали клімактерічних гіпотеріозних черепах? В лікарні є ліфт, а севідов не бачить нещасних полутрупів онкохворих, які ледь лізуть по сходах???