Допомогти проекту

Про проект

 

 

Я, Дмитро Асмогілов - автор проекту "MICTO.UA". У моєму житті я часто користуюсь медичними послугами. Я, батько трьох дітей і розумію на своєму досвіді, як важливо вчасно знайти якісний медичний заклад. З 2010-ого року мене не полишала думка про створення інтернет-проекту в сфері здоров’я, тісно пов’язаного з людиною. У 2013-ому році я написав чернетку майбутнього проекту з робочою назвою "Я і Здоров’я".

У 2014-ому році, у зв’язку з війною і появою переселенців в країні, до мене звернулось МОЗ України (Міністерство з Охорони Здоров’я України) з проханням розробити і впровадити інтернет-проект, який допоможе людям швидко і просто знайти медичний заклад на території України. При цьому міністерство не було готове виділити державні кошти на реалізацію даного проекту. Тому я взяв ініціативу в свої руки і вклав власні сили в стартап "MICTO.UA", залучаючи співробітників компанії ТОВ "SOFT.UA" для реалізації та підтримки працездатності цього ресурсу.

У цьому проекті я частково реалізував свої ідеї, пов’язані з охороною здоров’я, і отримав необхідну статистику для подальшої роботи. На моє прохання Міністерство охорони здоров’я надало базу медичних установ в Україні. У жовтні 2014-ого року ми реалізували і запустили онлайн-проект.

Через 1 рік проект "MICTO.UA" став популярним, а зараз він має 3000-4000 унікальних відвідувачів в день. Крім того, ми регулярно отримуємо листи і дзвінки з позитивними відгуками від чиновників, працівників медичної сфери та користувачів проекту.

Проект "MICTO.UA" показав стійкий інтерес до себе цільової аудиторії. Близько 30% аудиторії повертається. Приблизно 32% відвідувачів це київський регіон (місто Київ, Київська область).

 

 

Блок для інвесторів
Google Analytics за 2014

максимально 8133 унікальних користувачів за місяць, 454 в день (15.12.2014)

Google Analytics за 2014

 

Google Analytics за 2015

максимально 30880 унікальних користувачів за місяць, 1639 в день (14.12.2015)

Google Analytics за 2015

 

Google Analytics за 2016

максимально 45369 унікальних користувачів за місяць, 2470 в день (12.12.2016)

Google Analytics за 2016

 

Google Analytics за 2017

максимально 59196 унікальних користувачів за місяць, 3039 в день (13.11.2017)

Google Analytics за 2017

 

Google Analytics за 2018

максимально 76397 унікальних користувачів за місяць, 8171 в день (17.06.2018)

Google Analytics за 2018

 

Google Analytics за 2019

максимально 46491 унікальних користувачів за місяць, 2427 в день (27.08.2019)

Google Analytics за 2019

 

Google Analytics за 2020

максимально 78410 унікальних користувачів за місяць, 4207 в день (22.06.2020)

Google Analytics за 2020

 

 

Для того, щоб зробити проект привабливим для рекламодавців, необхідно збільшити аудиторію проекту від 100 тис. відвідувачів в день.

Потреба в інвестиціях окремих етапів:
  1. Зробити особисті кабінети медичної установи, користувача, лікаря - $ 20-40 тис
  2. Створити систему рейтингу - $ 50-100 тис
  3. Додати систему відгуків, коментарів (комунікація на сайті) - $ 20-40 тис
  4. Додати каталог аптек - $ 50-100 тис
  5. Додати каталог симптомів - $ 50-100 тис
  6. Додати каталог препаратів - $ 50-100 тис
  7. Зробити каталоги перехресними - $ 50 тис
  8. Додати гнучко настроюваний пошук - $ 50-100 тис
  9. Додати можливості телемедицини - $ 100-200 тис

Якщо Ви інвестор і Вас зацікавив наш проект, надсилайте нам Ваші контакти (форма для відправки повідомлення) або зв'яжіться з нами по одному з контактів нижче.

 

 

 

 

 

"Свідоцтво про реєстрацію авторського права"
Свідоцтво про реєстрацію авторського права

 

 

Створення логотипу

Ми поєднали класичний символ чотирьох сторін світу та наш український орнамент і отримали логотип для MICTO.UA

logo puntos cardinales
+
logo ornament
=
logo
logo micto.ua

Проект "MICTO.UA" виступає в якості MVP продукту в проекті "Я і здоров’я".

MVP, мінімально життєздатний продукт (англ. Minimum viable product — MVP) — продукт з мінімальним функціоналом, який можна дати користувачам для використання. Використовується для тестування ідей у розробці програм з мінімальними затратами ресурсів. Зазвичай реалізується шляхом вдалого планування релізів, коли у перший реліз входять лише основні функції (або одна найважливіша), що дає можливість користувачам уже почати працювати, не очікуючи остаточної версії.

 

 

Етапи подальшого розвитку проекту MICTO.UA
  1. Проектування та прототипування з урахуванням додавання на сайт нового функціоналу (відгуки, особисті кабінети, реклама, товари та послуги).
  2. Створити на сайті особисті кабінети:
    • - медичної установи (приватної, державної і комунальної);
    • - користувача / пацієнта;
    • - лікаря;
    • - відділення в медичній установі;
    • - виробника товарів / послуг в сфері здоров'я;
    • - рекламодавця.
  3. Надати всім учасникам можливість заповнювати інформацію про себе. Для користувачів - безкоштовна послуга, для інших учасників - платна (перший місяць - безкоштовно). На основі цієї інформації створювати нові сторінки на сайті.
  4. Надати можливість зареєстрованим користувачам писати відгуки, ставити оцінки (аналогічно з hotline.ua) про установи, відділення, лікарів, товари і послуги, а лікарям, відділеннями, установам, виробникам - можливість відповідати на відгуки.
  5. Почати формувати загальний рейтинг пацієнт - лікар - відділення - медична установа - виробник-аптека-ліки.
  6. Доопрацювати дизайн для точок 480px, 768px, 992px.
  7. Роботи по маркетингу. Запустити активну рекламу проекту.
  8. Додати каталог аптек.
  9. Додати каталог симптомів та захворювань.
  10. Додати каталог препаратів-ліків.
  11. Зробити всі каталоги перехресними між собою.
  12. Додати гнучкий пошук.
  13. Купити, встановити та налаштувати нові сервери для проекту.
  14. Додати можливості телемедицини.
  15. Розробка фірмового стилю.
  16. Роботи по маркетингу. Масштабна PR-кампанія в інтернеті, на радіо і ТВ.