реклама

Про проект

Ми, команда проєкту Micto.ua. У 2014-ому році, у зв’язку з війною і появою переселенців в країні, до нас звернулось МОЗ України (Міністерство з Охорони Здоров’я України) з проханням розробити і впровадити інтернет-проект, який допоможе людям швидко і просто знайти медичний заклад на території України. При цьому міністерство не було готове виділити державні кошти на реалізацію даного проекту. Тому я, Дмитро Юрійович Асмагілов взяв ініціативу в свої руки і вклав власні сили в стартап "MICTO.UA", залучаючи співробітників компанії ТОВ "SOFT.UA" для реалізації та підтримки працездатності цього ресурсу.

Після оголошення війни росією Україні 24 лютого 2022 року, відчуваємо, що подібний ресурс стане ще більш затребуваним, в звʼязку з величезною кількістю біженців. Багато медичних закладів зазнало бомбардувань та зруйновані, медичний персонал евакуйовано, про те вони можуть та надають медичну допомогу на нових місцях. Своєчасна інформація про розташування та працездатність того чи іншого медичного закладу, врятує не одне життя.

Окрім цього, велика кількість людей в блокованих містах, через відсутність руху транспорту та закриття аптек, не мають доступ до необхідних для них ліків, що загрожує їх життю так само як і бомбардування.

Ми відчуваємо необхідність в такий складний час, зробити все від нас залежне, щоб допомогти людям які шукають медичні заклади та потребують медичної допомоги.

Особливу увагу ми надаємо підтримці дітям та людям літнього віку, які є найбільш вразливими верствами населення.

Організовано гуманітарний штаб в Києві, в якому за рахунок внесків та пожертвувань закуповуються медикаменти, засоби гігієни. Співпрацюємо з іноземними фондами у допомозі по евакуації дітей за кордон(в першу чергу, це діти-сироти, які опинились в найскрутнішому становищі).

 

Блок для інвесторів
Google Analytics за 2014

9741 користувачів за місяць, максимально - 506 за день (15.12.2014), середній показник за рік - 272 користувачі в день

Google Analytics за 2014

 

Google Analytics за 2015

37468 користувачів за місяць, максимально - 1784 за день (14.12.2015), середній показник за рік - 830 користувачів в день

Google Analytics за 2015

 

Google Analytics за 2016

54748 користувачів за місяць, максимально - 2698 за день (12.12.2016), середній показник за рік - 1542 користувачів в день

Google Analytics за 2016

 

Google Analytics за 2017

70409 користувачів за місяць, максимально - 3259 за день (27.11.2017), середній показник за рік - 2051 користувачів в день

Google Analytics за 2017

 

Google Analytics за 2018

86865 користувачів за місяць, максимально - 8232 за день (17.14.2018), середній показник за рік - 1914 користувачів в день

Google Analytics за 2018

 

Google Analytics за 2019

54929 користувачів за місяць, максимально - 2619 за день (12.08.2019), середній показник за рік - 1532 користувачів в день

Google Analytics за 2019

 

Google Analytics за 2020

102279 користувачів за місяць, максимально - 5125 за день (25.08.2020), середній показник за рік - 2888 користувачів в день

Google Analytics за 2020
Google Analytics за 2021

160366 користувачів за місяць, максимально - 7543 за день (22.03.2021), середній показник за рік - 4396 користувачів в день

Google Analytics за 2021
Google Analytics за 2022

206257 користувачів за місяць, максимально - 9214 за день (15.08.2022), середній показник за рік - 5238 користувачів в день

Google Analytics за 2022

 

Для того, щоб зробити проект привабливим для рекламодавців, необхідно збільшити аудиторію проекту від 100 тис. відвідувачів в день.

Потреба в інвестиціях окремих етапів:
  1. Зробити особисті кабінети медичної установи, користувача, лікаря - $ 20-40 тис
  2. Створити систему рейтингу - $ 50-100 тис
  3. Додати систему відгуків, коментарів (комунікація на сайті) - $ 20-40 тис
  4. Додати каталог аптек - $ 50-100 тис
  5. Додати каталог симптомів - $ 50-100 тис
  6. Додати каталог препаратів - $ 50-100 тис
  7. Зробити каталоги перехресними - $ 50 тис
  8. Додати гнучко настроюваний пошук - $ 50-100 тис
  9. Додати можливості телемедицини - $ 100-200 тис

Якщо Ви інвестор і Вас зацікавив наш проект, надсилайте нам Ваші контакти (форма для відправки повідомлення) або зв'яжіться з нами по одному з контактів нижче.

 

 

 

"Свідоцтво про реєстрацію авторського права"
Свідоцтво про реєстрацію авторського права

 

Створення логотипу

Ми поєднали класичний символ чотирьох сторін світу та наш український орнамент і отримали логотип для MICTO.UA

logo puntos cardinales
+
logo ornament
=
logo
logo micto.ua

Проект "MICTO.UA" виступає в якості MVP продукту в проекті "Я і здоров’я".

MVP, мінімально життєздатний продукт (англ. Minimum viable product — MVP) — продукт з мінімальним функціоналом, який можна дати користувачам для використання. Використовується для тестування ідей у розробці програм з мінімальними затратами ресурсів. Зазвичай реалізується шляхом вдалого планування релізів, коли у перший реліз входять лише основні функції (або одна найважливіша), що дає можливість користувачам уже почати працювати, не очікуючи остаточної версії.

 

Етапи подальшого розвитку проекту MICTO.UA
  1. Проектування та прототипування з урахуванням додавання на сайт нового функціоналу (відгуки, особисті кабінети, реклама, товари та послуги).
  2. Створити на сайті особисті кабінети:
    • - медичної установи (приватної, державної і комунальної);
    • - користувача / пацієнта;
    • - лікаря;
    • - відділення в медичній установі;
    • - виробника товарів / послуг в сфері здоров'я;
    • - рекламодавця.
  3. Надати всім учасникам можливість заповнювати інформацію про себе. Для користувачів - безкоштовна послуга, для інших учасників - платна (перший місяць - безкоштовно). На основі цієї інформації створювати нові сторінки на сайті.
  4. Надати можливість зареєстрованим користувачам писати відгуки, ставити оцінки (аналогічно з hotline.ua) про установи, відділення, лікарів, товари і послуги, а лікарям, відділеннями, установам, виробникам - можливість відповідати на відгуки.
  5. Почати формувати загальний рейтинг пацієнт - лікар - відділення - медична установа - виробник-аптека-ліки.
  6. Доопрацювати дизайн для точок 480px, 768px, 992px.
  7. Роботи по маркетингу. Запустити активну рекламу проекту.
  8. Додати каталог аптек.
  9. Додати каталог симптомів та захворювань.
  10. Додати каталог препаратів-ліків.
  11. Зробити всі каталоги перехресними між собою.
  12. Додати гнучкий пошук.
  13. Купити, встановити та налаштувати нові сервери для проекту.
  14. Додати можливості телемедицини.
  15. Розробка фірмового стилю.
  16. Роботи по маркетингу. Масштабна PR-кампанія в інтернеті, на радіо і ТВ.

 

МІСТО.юа Логотип компанії
Київ 01042 Україна
infos@soft.ua