info banner
  • Державний заклад

Бориспільська центральна районна лікарня

Написати відгук
Фото відсутнє

Список відділень

Апарат управління
Детальніше
Поліклінічне відділення
Детальніше
Жіноча консультація
Детальніше
Міжрайонний медико-генетичний центр
Детальніше
Загальнолікарський персонал
Детальніше
Приймальне відділення
Детальніше
Терапевтичне відділення
Детальніше
Гінекологічне відділення
Детальніше
Неврологічне відділення
Детальніше
Пологове відділення
Детальніше
Дитяче відділення
Детальніше
Кардіологічне відділення
Детальніше
Інфекційне відділення
Детальніше
Хірургічне відділення
Детальніше
Травматологічне відділення
Детальніше
Хірургічний операційний блок
Детальніше
Анестезіологія та інтенсивна терапія
Детальніше
Клінічна лабораторія
Детальніше
Фізіотерапевтичне відділення
Детальніше
Інформаційно-аналітичний відділ
Детальніше
Рентгенологічне відділення
Детальніше
Кабінет УЗД
Детальніше
Патологоанатомічне відділення
Детальніше
Відділення трансфузіології
Детальніше
Централізоване стерилізаційне відділення
Детальніше
Кабінет функціональної діагностики
Детальніше
Лікарі-інтерни
Детальніше
Аптека ЧАЕС
Детальніше
Стоматологічна поліклініка
Детальніше
Зубопротезна лабораторія
Детальніше
Відділення платних послуг
Детальніше
Кабінет "Довіра"
Детальніше
Відділення платних стоматологічних послуг
Детальніше
Відділення ультразвукової діагностики
Детальніше
Централізова бухгалтерія
Детальніше
Господарча частина
Детальніше
Пральня
Детальніше
Харчоблок
Детальніше
Протитуберкульозний кабінет
Детальніше
Пункт невідкладної медичної допомоги
Детальніше

Про заклад

Тип закладу Лікарня
Код ЄДРПО 01994132
Область Київська
Район Бориспільський
Місто Бориспіль
Адреса
08300, м. Бориспіль, вул. Котляревського, 1 (показати на карті)
Контакти
Факс

Відгуки та питання

Рейтинг закладу
1.4
Кількість дописів
24
Напишіть свій відгук про цей заклад
Задайте своє питання до цього закладу
Олена
1.0
Дата публікації : 04.09.2024

На каком основании кабинет 12 флюорография,в 12.30 закрылся на технический перерыв на 20 минут,при наличии очереди?Почему уборка кабинета не производится после окончания рабочего времени кабинета?

Відділення: Кабінет "Довіра"
Наташа Трофименко
1.0
Дата публікації : 14.07.2024

Кравчук Любов Василівна, що працює масажистом в лікарні вживає важкі наркотики та має СНІД і не приймає терапію! Це є дуже заразно! Як її допускають працювати з людьми?!Не ходіть до неї , бережіть здоров’я .

Наталія
1.0
Дата публікації : 01.04.2024

найгірші почуття від візиту до так званого лікаря отоларинголога Чуб! звернулась з направленням від сімейного лікаря та з гострим болем. категорично відмовилась надати допомогу, так як не записана в чергу,хоч за дверима жодного бажаючого попасти до чудо-лікаря не було. нащо людина наділа білий халат??зрозуміло,що питання риторичне.ганьба!!!

Наталія
1.0
Дата публікації : 01.04.2024

з гострим болем звернулася в реєстратуру записатись до отоларинголога. вільних місць найближчі 2 дні немає.сімейний лікар надала направлення і наполягла на негайному візиті без черги до спеціаліста. На прийомі була Чуб.О. як тільки я зайшла в кабінет, так званий лікар категорично відмовилась мене оглянути, пропустивши слова про гострий біль. хоч за дверима нікого більше не було . виникає питання - для чого людина наділа білий халат?????!

Alex
1.0
Дата публікації : 19.03.2024

Найгірша лікарня по відноршенню до пацієнтів, а також по відношення до військових херня повна, медсестри і лікарі в приймальні екстреною медицини, а також в стаціонарі сукі ще ті, просто кончені на всю голову, але не всі. Деякі медсетри і лікарі відносяться до військових як до якихось одбросів суспільства, відносяться з величезним похуїзмом. Була б моя воля я б цих всіх грьобаних лікарів і медсестр загнав би в окопи і хай би спробували там сукі місяць вижить. Взяточникі грьобані. Звільнить їх нахер і в окопи цих гандонів грьобаних лікарів і медсестр.

Надія
1.0
Дата публікації : 04.09.2023

Чому реєстратура не відповідає?

Семеренко Майя Олександрівна
1.0
Дата публікації : 21.08.2023

Прошу адміністрацію Бориспільської лікарні, звернути на послуги реєстратури. Тижнями телефонуєш і постійно зайнято, і це на протязі дня розумію що є час піки, але я не думаю що постійно. Сьогодні мені жіночка по хамськи відповіла, як ми дістали, нерви тріпаємо. Тоді питання чому вона там працює, хай сидить дома! Я при них телефоную і в них зайнято, хоча ніхто по телефону не говорив. Це означає що телефон нарошно стоїть, щоб ніхто не міг дозвонитись. Нащо тоді там телефон, люди не можуть дізнатися графіка роботи лікарів. Для цього треба витрачати час, їхати в лікарню, не попасти до лікаря, бо завчасно не можна дозвонитись і записатись на прийом.

Даша
1.0
Дата публікації : 22.06.2023

Кушніренко Оксана Миколаївна - не лікар , а одна назва. На місці ніколи нема , до пацієнтів їй велике байдуже , медсестра кричить що вона нічого не знає , просто для меблів . Я в шоці з такого відношення. Буду писати скаргу до МОЗ . Бажання приходити до такого лікаря 0 , але ж вона одна на весь Бориспіль. Тож прошу посприяти , щоб в Борисполі з'явився хороший інфекціоніст, який знає свою справу і виконує свої обов'язки з повагою до людей!!!

Відділення: Кабінет "Довіра"
Аліна
1.0
Дата публікації : 08.06.2023

Робили сьогодні дитині платну прививку (1.3 роки), це вже наша не перша і завжди легко переносили з мультиком цю не зовсім «приємну» процедуру, але сьогодні жіночка, яка робила вакцину заборонила включити мультик під час прививки пояснивши це тим, що в неї таке внеголосне правило (зробила вона це навмисно, бо ми 20хв чекали поки вона наговориться з іншою жіночкою і попросили її швидше провести вакцину, бо дитина довго всидіти не може на одному місці). Через це дитина почала викручуватись і в неї сталась істерика (ледве зробили вакцину). Я пізно зреагувала на це і жалію, що послухала її. Це що взагалі таке і яке вона має право вводити свої якісь правила??! Дитину ледве заспокоїли, а все через те, що їй не захотілось 15 секунд послухати дитячу пісеньку. Можливо тоді таких співробітників не потрібно допускати до роботи з дітьми?!

Валентина
1.0
Дата публікації : 12.04.2023

Це не відгук, а крик душі, застереження для жителів м. Бориспіль та району. В Бориспільській лікарні в неврології працює "лікарка" КАЛЯМІНА Тетяна, яка своєю некомпетентністю, неосвіченністю, халатним відношенням, не знаю, які слова можна ще підібрати, довела мою маму до критичного стану, вона зараз знаходиться на межі життя і смерті і це все з-за того, що "лікарка" перебуваючи на чергуванні 24.03.23р., в Бориспільській лікарні, куди нас доставила швидка допомога, не надала своєчасно медичну допомогу, не побачила підстав для госпіталізації при явному інсульті. Хоча при інсульті, всі знають, що не можна втрачати час, дорога кожна хвилина. Хвору жінку відправила додому з рекомендацією пройти МРТ в плановому порядку. На мої настоювання на госпіталізації відповіла питанням: а що ви хочете, скільки ій років?. Тобто, якщо людина похилого віку, то її не потрібно лікувати та надавати допомогу, на думку "лікарки". 25.03.23р. швидка знову доставила нас до лікарні, з повторним множинним інсультом, тепер мама зносить страшні муки і страждання. Не дай Бог кому небудь попасти до цього так званого лікаря, їй не можна працювати лікарем.

Сергій
Дата публікації : 22.11.2023

Чи можна бути під наглядом лікаря в хірургічному відділенні після знаходження (лікуванням в відділенні ЩЛХ)

Ольга
Дата публікації : 16.11.2023

Не можу дозволитися до Вас, щоб записатися, телефонувала 0459561284. Потрібно зробити УЗД Нирок. І яка вартість

Відділення: Кабінет УЗД
Ліна
Дата публікації : 16.06.2023

Доброго дня. Напишіть будь ласка ваш номер телефону, або номер телефону Оксани . Дякую .

Відділення: Кабінет "Довіра"