info banner
  • Державний заклад

інфекційне відділення

Сторінка основного медзакладу: Пирятинська центральна районна лікарня
Написати відгук
  • Місто, район Пирятин, Лубенський
  • Адреса 37000, Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Визволення, 54 (показати на карті)
Фото відсутнє

Список відділень

хірургічне відділення
Детальніше
неврологічне відділення
Детальніше
зубопротезна лабораторія
Детальніше
акушерсько-гінекологічне відділення
Детальніше
Денний стаціонар
Детальніше
педіатричне відділення
Детальніше
кабінет функціональної діагностики
Детальніше
поліклініка
Детальніше
терапевтичне відділення
Детальніше
відділення переливання крові
Детальніше
паталогоанатомічна служба
Детальніше
рентгенлабораторія
Детальніше
Клініко-діагностична лабораторія
Детальніше
приймальне відділення
Детальніше
спеціальний фонд
Детальніше
СНІД лабораторія
Детальніше
Адміністративно-господарча частина
Детальніше
Фізіотерапевтичне відділення і лікувальна фізкультура
Детальніше
Загально-лікарняний персонал
Детальніше
Стоматологічне відділення
Детальніше
Відділення анестезіології та інтенсивної терапії
Детальніше

Про заклад

Тип закладу Лікарня
Код ЄДРПО 01999460
Область Полтавська
Район Лубенський
Місто Пирятин
Адреса
37000, Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Визволення, 54 (показати на карті)
Контакти
Факс
E-mail

Відгуки

Рейтинг закладу
2.3
Кількість дописів
3
Напишіть свій відгук про цей заклад
Задайте своє питання до цього закладу
Кармен
5.0
Дата публікації : 29.04.2025

Доброго дня. Хочу написати відгук про інфекційне відділення, в якому з 25.04.25 по 28.04.25 перебував на госпіталізації мій чоловік (Військовослужбовець) із Вогнищевою пневмонією!. Те що писала попередній коментатор з приводу персоналу, не погоджусь.!Дівчата суперові. Комунікабельні і дружні. Якщо щось потрібно із задоволенням допоможуть. Завідуюча Алла Григорівна молодець. Дякую вам за вашу роботу. Поставила мого чоловіка на ноги, але така особь як Кукурудза Роман Михайлович (в.о. нач.меда) відмовився лікувати мого чоловіка мотивуючи тим що в нього немає ніякої (Вогнищевої пневмонії) та і направлення з частини та і взагалі він улинює від служби. Було звернення до лікаря зі скаргами на погане самопочуття і високу температуру (на хвилинку 39.5) Лікар направила на госпіталізацію в інфекційне.... Чоловік отримав лікування від пані Криворучко А.Г. чим йому стало трохи краще. Але ота тварина і по іншому я не назову Кукурудза Р.М. вказала на двері моєму чоловіку. Тим самим поклавши БОЛТ на клятву Гіпократа. Яку він давав. А по факту він відмовляється від пацієнтів. І відмовляє у наданні допомоги і лікуванні..... Не долікувавши його він його виписав, та ще доказує мені що в мого чоловіка немає пневмонії. Значить в кабінеті Флюорографії сидять тупі люди (Я дуже сильно вибачаюсь) у яких на хвилинку більше 30-ти років стажу. І вона мені в очі каже що там пневмонія.!!!! І яке право травматолог командує в інфекційному відділенні. Так можливо мені потрібно було запропонувати йому грошей??????!!! По тому як люди балакають, то він гроші ну дууууже полюбляє. Я вам так скажу пів лікарні його на дух не переносить. Але їм бідним приходиться з ним працювати в одному КП.(СПІВЧУВАЮ) Пане Гаркавенко Олександр Михайлович будьте обережні. Адже ходять слухи по нашому маленькому місту про те що та (Особа) мітить на ваше місце.

Відвідування: квітень 2025
Неллі
1.0
Дата публікації : 11.04.2025
Скарга

Жахливе ставлення до пацієнтів. Моя бабуся наразі перебуває в цій лікарні, і я не можу мовчати про те, що там відбувається. Догляд — це лише слово, а не реальність. Бабуся дуже слабка: кілька днів страждає від рвоти, обезсилення, майже не може ходити. Коли вона просила купити їй води — її неодноразово ігнорували. Лише коли вона зі сльозами на очах, зі складеною рукою на серці благала: «Будь ласка, купіть мені водички» — одна з медичних працівниць почала психувати, з нервами вирвала гроші та пішла. Інша в той самий момент почала переконувати бабусю, що вода їй все одно не допоможе. Коли бабуся попросила відкрити пляшку, бо не мала сил — на неї накричали: «Сили немає воду відкрити, а по коридору ходити маєш силу?» Це нормально для медперсоналу так звертатися до людини, яка ледь стоїть на ногах? На кухні вони постійно сидять і розмовляють між собою, а за спиною скаржаться одна одній: «Ця пацієнтка не дає навіть поїсти — постійно щось просить». Вибачте, але це ж лікарня, а не готель, і ви — не просто відвідувачі, а люди, відповідальні за життя та гідність пацієнтів. Мені 22 роки, і я вперше в житті почула, як плаче моя бабуся. Таких сліз і такого приниження вона ніколи не переживала. І найстрашніше: коли людина, яка ледь тримається на ногах, просить допомоги, їй замість підтримки кричать, щоб вона сама прибирала за собою і мила після себе. Це абсолютно неприйнятно. Хіба не має бути хоч мінімальний догляд? Я знаю, що ця лікарня має погану репутацію, але більшість про це мовчить. Я не можу мовчати. Люди повинні знати, з чим можуть зіткнутися їхні рідні, потрапивши сюди.

Неллі
1.0
Дата публікації : 11.04.2025

Що ж.... 1 зірка тут тільки за те ,що лікують хоч як небуть . Жахливе ставлення до пацієнтів. Моя бабуся наразі перебуває в цій лікарні, і я не можу мовчати про те, що там відбувається. Догляд — це лише слово, а не реальність. Бабуся дуже слабка: кілька днів страждає від рвоти, обезсилення, майже не може ходити. Коли вона просила купити їй води — її неодноразово ігнорували. Лише коли вона зі сльозами на очах, зі складеною рукою на серці благала: «Будь ласка, купіть мені водички» — одна з медичних працівниць почала психувати, з нервами вирвала гроші та пішла. Інша в той самий момент почала переконувати бабусю, що вода їй все одно не допоможе. Коли бабуся попросила відкрити пляшку, бо не мала сил — на неї накричали: «Сили немає воду відкрити, а по коридору ходити маєш силу?» Це нормально для медперсоналу так звертатися до людини, яка ледь стоїть на ногах? На кухні вони постійно сидять і розмовляють між собою, а за спиною скаржаться одна одній: «Ця пацієнтка не дає навіть поїсти — постійно щось просить». Вибачте, але це ж лікарня, а не готель, і ви — не просто відвідувачі, а люди, відповідальні за життя та гідність пацієнтів. Мені 22 роки, і я вперше в житті почула, як плаче моя бабуся. Таких сліз і такого приниження вона ніколи не переживала. І найстрашніше: коли людина, яка ледь тримається на ногах, просить допомоги, їй замість підтримки кричать, щоб вона сама прибирала за собою і мила після себе. Це абсолютно неприйнятно. Хіба не має бути хоч мінімальний догляд? Я знаю, що ця лікарня має погану репутацію, але більшість про це мовчить. Я не можу мовчати. Люди повинні знати, з чим можуть зіткнутися їхні рідні, потрапивши сюди.

Відвідування: квітень 2025
Немає відгуків

Будьте першим, хто залишить відгук

Будьте першим, хто залишить питання

info