Кам’янська центральна района лікарня
-
Місто, район Кам’янка, Черкаський
-
Адреса 20800 Черкаської області м. Камянка вул. Червоноармійська 90 (показати на карті)
-
Контакти
Список відділень
Про заклад
Тип закладу | Лікарня |
Код ЄДРПО | 02005310 |
Область | Черкаська |
Район | Черкаський |
Місто | Кам’янка |
Адреса |
20800 Черкаської області м. Камянка вул. Червоноармійська 90
(показати на карті)
|
Контакти |
Факс
|
Відгуки та питання
Хочу подякувати лікарці пані Скляренко (на жаль не знаю імені і по батькові, вибачте) за чуйність професіоналізм і просто людське відношення.
В Кам'яскій ЦРЛ, відділення хірургії знущаються над пацієнтами. З температурою більше ніж 38 °С не можуть збити температуру, бо не мають навіть жаропонижаючого. Не мають ліків і від тошноти. Лікарі знаючи, що пацієнт на вечір буде температурити, не прописують ліків, щоб навіть купити за власний кошт. Чому кошти не виділяють на елементарні ліки? Куди дивиться головний лікар та завідуючий відділенням?
Пишу втретє. Писала "загальний" відгук. В переліку немає інтенсивної терапії, тому . Моєму обуренню немає меж. Мама потрапила в лікарню 16 листопада в ковідне відділення.Телефонувала кожного дня і не один раз, знаю, що важко працювати, не вистачає персоналу, небезпека, але знаходили хвилинку відповісти, ввічливо все розповідали(за винятком одного разу)- я вдячна. Кожного разу говорила медсестра і лікарям, щоб призначали все, що може допомогти, наших грошей не рахуйте.Чи є шанс, чи його немає- ми все зробимо, головне кажіть. І я зараз пишу не тому, що мамочка померла. Ви повинні були бачити, в якому стані( не маю на увазі хворобу) ваші пацієнти. Де проста людяність і співчуття????? Я просила, питала чи є людина, яку можна платно посадити біля мами , то відчула у відповідь таке обурення, ніби я найчеснішій людині взятку пропонувала. Та після похорон , коли сестра забрала речі мамині у мене не припиняються сльози... Зрозуміло, що не лікарі обслуговували хворих, але ж вони не могли не бачити... Речі страшні, а були і пелюшки і памперси і змінний одяг, ігроші і, накінець, телефон- наберіть, якщо щось потрібно.! Ви ж тільки телефонували- зразу усе приносили.Невже так важко сказати, щоб постіль ще приносили?Ми ж перепитували, уточняли.. Та саме ьільше -ЯК МОЖНА ВИЛІКУВАТИ ЛЮДИНУ В ТАКІЙ АНТИСАНІТАРІЇЇ??? У пакеті був посуд, а в посуді лазили ЧЕРВИ! !!!! СКАЖІТЬ , ЯК ЦЕ МОЖЛИВО?- НЕВЖЕ ЗА ЦЕ НІХТО НЕ ВІДПОВІДАЄ. А ЩЕ пластинка пігулок, які призначили і жодної , жодної не дали.Таке враження, що ви лікували не маму.Ми втратили найріднішу людину через елементарний недогляг . Я кланялася вам,співчувала і бажала здоров я, а тепер розумію, що вам було всерівно до чужого болю і горя і ніякого співчуття і переживання людського у вас немає, бо ви не могли не бачити, не чути , не слідкувати за мол.мед.персоналом. Ні проклинати, ні бажати нікому нічого не буду.Це ваше обличчя і совість Цей факт відношення в медичному закладі, і нехай це робота санітарок, але винні і медсестри , і лікарі- не можливо було цього не побачити . Винна може і одна людина,але ви працюєте з нею і оцей весь бруд і враження " ляже" на вашу лікарню.. Мами немає, дуже важко, та ще болячіше, що вона, така трудяжечка і чистюлічка, в такій самотності і нечистоті помирала. Я розповідатиму, бо вірила вам( узагальнено).
Майже два тижні лежить в ковідному відділенні мама, з 16 листопада.Всі дні, до сьогодні(я , навіть, відгук з вдячністю, написала) я говорила з врівноваженими, ввічливими лікарями і медсестрами.Коли б я не телефонувала, завжди відповідали і розповідали, хоча , знаю як зайняті, як не вистачає і рук, і сил, і нервів.Вдячна і низький уклін вам ,здоров я і терпіння. На вихідні зовсім не можна було додзвонитися. Мама чомусь не бере слухавку. А сьогодні, як рекомендували раніше, зателефонувала , щоб взяти призначення і вперше за два тижні наткнулася на грубість, якесь непорозуміння.Чи людина з іншого відділення і вперше чує питання, не знає що і як , і про кого відповісти.
Не знаю,на жаль, по імені з ким спілкуюся. Але вдячна, що завжди піднімають слухавку.Не дивлячись на зайнятість, на всі питання дають відповіді. Як доглядають за хворими сказати не можу.Але, те, що знаходять хвилинку поспілкуватися з ними і заспокоїти- це однозначно. Дякуємо вам.Здоров я і терпіння.
Марченко Н.П, Тарануха Л.О, Поліщук Г.П., Малик Л.В., висловлюють велику подяку медичному персоналу ковідного відділення за гарну роботу та відношення до пацієнтів, поварам ковідного відділення за смачну та корисну їжу.
Марченко Н.П, Тарануха Л.О., Поліщук Г.П., Малик Л.В. дякують персоналу ковідного відділення за гарне відношення до пацієнтів, за якісне лікування та догляд за пацієнтами. Поварів за смачну та корисну їжу. Пацієнти всім дуже задоволені.
Під час пандемії в 16:40 в четвер в лікарні ніхто не бере слухавку. У Вас щодня короткий день?
Головний лікар по адміністративній частині дозволила собі кричати на пацієнтів та принижувати персонал при іншому персоналі закладу. Негативне враження залишила - як така людина може працювати у бюджетній установі та представляти лікарню на адміністративному рівні?!
Доброго дня. Мене звати Віталій. У вашому закладі проходив лікування наш військовослужбовець солдат вч А 4270 Кузло Василь Володимирович 1971 р.н., з 11.09.24р. по 20.09.24р. В частину він не повернувся. Нам потрібна копія його виписки. Мій телефон 095 879 43 87 на всіх месенджерах. Буду дуже вдячний за допомогу.