Рух єдності

Київська міська клінічна лікарня № 7

Київська міська клінічна лікарня № 7
Показати на карті
Тип закладу: Міська лікарня
Форма власності: Державна
Область: Київська
Населений пункт: м. Київ
Адреса: 03179, м. Київ, вул. Котельникова, 95 (показати на карті)
E-mail: Показати пошту
Телефон: (044)450-02-55
Факс: (044)450-02-55
Код ЄДРПОУ: 00549484
Повна назва: Київська міська клінічна лікарня № 7
Київська міська клінічна лікарня № 7
03179, м. Київ, вул. Котельникова, 95 Україна
(044)452-20-68 (044)450-02-55 (044)450-02-55 kmkl7@health.kiev.ua

 

 

Підрозділи:
Відгуки:
Питанняцей номер телефону не обслуговується.Інші номери подані в інет не відгукуються на дзвінок. Дозвонитися в регістратуру не реально. Не беруть трубку або скидують. чому так в державній лікарні? тому, що сидять на ставках.....не працюють, а зарплатню все одно получать. ганьба таким співробітникам.
Відповісти
Лежала в 7 больнице у Коткина Евгения Алексеевича который решил непонятно зачем мне подтянуть лесничную мышцу и отправил в подвал салона Тартила пр.Победы 144 г. Киева к Россохе Анатолию Петровичу . Россоха со всей силы тянул за руку и давил на ребра. Я кричала больно но россоха не отпускал и продолжал тянуть. После россохи я не могу нормально ходить и повреждена рука. С чем обращалась к Коткину прошло само а что делать после калецтва россохи незнаю. Доверилась т.к. немогла подумать что Коткин отправит к шарлатану. Россоха мне не выдал никакой документации что он делал . Россоха взял с меня 2000 грн. без чека - кассового аппарата у россохи нет. Обращалась к другим врачам они сказали что зачем он тянул и что нельзя ходить к шарлатанам в подвал. Так лечат врачи не неся никакой ответственности. Врачей интересуют только деньги а как потом покалеченные ими люди их не интересует.
Відповісти
Коткин Евгений Алексеевич невролог 7 больницы решил что мне нужно подтянуть лесничную мыщцу и отпрвил к Россохе Анатолию Петровичу в подвал салона Тартила пр. Победы 144. Россоха со всей силы потянул за руку и покалечил руку и вытянул бок. Я кричала больно но Рассоха продолжал тянуть и сказал вы пришли к мануальному терапевту. Россоха не выдает ни чеков ни заключений что он делает чтобы не нести ответственность. Взял 2000 грн. в карман. Теперь я инвалид хожу перекощенная болит рука. Врачи помочь не могут сказали зачем ходить к шарлатанам . С чем обращалась к Коткину прошло само. А что теперь делать после калецтва Россохи не знаю. Вот так лечат эти врачи. Желаю и им так ходить как они мне сделали.
Відповісти
Я була на прийомі у лікаря- ендокринолога Бойко Володимира Вікторовича в 7 больниці Києва. Моє материнське дякую цій людині від душі. Це Лікар з великої літери,це Лікар від Бога. Я зайшла до його в кабінет з плачем,він мене заспокоїв,все розказав,дав пораду, він людина з добрим серцем і душею. Таких лікарів треба берегти і нагороджувати за сумлінну працю. Здоров'я міцного Вам Володимир Вікторович, натхнення,успіхів в роботі, Божої благодаті,миру і Перемоги.
Відповісти
Лежала в травматології , травматологія на високому рівні . Хочу висловити подяку Віталія Юрійовича Голбана , Велике Дякую , за Вашу роботу та турботу .
Відповісти
Хочу выразить глубокую благодарность врачу Зарицкому Александру Александровичу, который проявил большое внимание и профессионализм в установлении правильного диагноза и последующим моим лечением Огромное спасибо!
Відповісти
Я, донька Тхорик К.Л., висловлюю щиру подяку за самовіддану працю, високий професіоналізм, чуйне ставлення до хворих, проявлену самопожертву під час лікування небезпечної хвороби лікарю Бороровій Анастасії Леонідівні , яка дуже уважна, милосердна, чуйна, добра як лікар. Ви ставитеся до чужих людей, як до своїх рідних, дякую за добру посмішку, за моральну та матеріальну підтримку. Бажаємо Вам Божих благословень, здоров’я, успіхів у вашій нелегкій праці. З повагою, вдячна сім’я Тхорик.
Відповісти
Дуже вдячна лікарю Бороровій Анастасії Леонідівні, за її професіоналізм та надану допомогу моїй мамі – Тхорик К.Л., за турботу та велику любов до людей похилого віку. Окрема подяка всьому медичному персоналу відділення, за їх кропітку цілодобову працю! Подяка директору КНП «КМКП №7» Щербині Олександру Яковичу та зав.відділенням терапевтичн. №1 Данішевській Галині Василівні за їх високий професіоналізм та любов до своїх пацієнтів, за вміло підібраний персонал медпрацівників, за медичне забезпечення – всі ліки ми отримали безкоштовно. Ідеальна чистота, чіткий розпорядок роботи, високий професіоналізм персоналу - так можна охарактеризувати роботу цього відділення . А раз такі умови створені для пацієнтів, то це, зрозуміло сприяє поліпшенню їхнього здоров’я. Усім працівникам віддділення зичу теж бути здоровими , а ще- добра, тепла, благополуччя і вдячних пацієнтів. Прийміть від нашої сім’ї низький уклін до землі, велику подяку за відмінне лікування, за чуйне відношення, за врятоване життя моєї мами від Ковіду!
Відповісти
Сьогодні рівно тиждень з моменту втрати дорогої нам людини, яка хотіла жити та всіма силами боролася за своє життя. Мабуть зла доля привела нас, на превиликий жаль, до Київської міської клінічної лікарні № 7. Три тижні боротьби за життя завершились непоправимою втратою для сімї та родини з причини байдужого і непрофесійного ставлення медичного персоналу. Перші дні перебування в лікарні були обнадійливими в одужанні, про що свідчила лікар Ана Іванівна. З наступанням вихідних днів починався для хворого Ад, коли середній (молодший) медичний персонал халатно відносились до своїх обовязків, що зводило нанівець попередній позитив в одужанні. Лікар на протязі двох тижнів не забезпечив огляд хворого фахівцем ЛОР для лікування органів ротової порожнини та гортані (неможливість пити, їсти), як наслідком використання кисневої маски. Відсутність комунікації з лікарем щодо стану хворого, а тим більше на вихідні дні, неможливість своєчасної передачі необхідних медикаментів (3-4 години з першого на четвертий поверх) ставить під сумнів людяність медичного персоналу лікарні. Сучасний ремонт, який відбувається в лікарні це є позитивним моментом. Можна спланувати кошти на поліпшення матеріального стану лікарні, а які кошти потрібні для адекватного та фахового ставлення до хворих, розуміння їх потреби та елементарної людяності до них. Не доведи Вам господи лікуватись, а тим більше в згаданій лікарні.
Відповісти
Нікому не бажаю потрапити до лікарні! У мами позитивний тест на ковід, 50% вражених легень, важко дихати, її приняли по направленню, але лежачи там 2 доби , лікування не має, зробили пару іньекцій, в лікуванні назначені капельниці, за 2 доби , капельницю ніхто не поставив. Того лікарні і переповнені, бо людей ніхто не лікує!! Гаряча вода відсутня, в умовах пандемії і катастрофічної ситуації в місті, це як??!!!
Відповісти
Прийняли 74-річного родича 24 серпня 2020. Зі слів бригади швидкої - сильна інтоксикація, порушення мови, відсутність випорожнення кишківника протягом 7-10 днів. У приймальному відділенні написали в призначеннях клізмування. Двоє діб (2) нічого не робилося. Крім тесту на коронавірус. В лікарні карантин. Занести одяг, їжу, зарядити мобілку не можна. Протягом доби намагався дозвонитися хоч до когось. На четвертий день зі скандалом добився клізми і обіцянок допомогти людині зі зв'язком. Сьогодні - 5-й день. Зв'язку з хворим немає. Щоб дочекатися санітарки, яка заносить передачі, треба просидіти в приймальному відділенні близько години. Куди ті передачі доходять - Бог зна. Може до холодильника, до якого лежачі, скажімо, точно не дойдуть.
Відповісти
Залиште Ваше питання
Ваша оцінка
* - Поля обов'язкові для заповнення
Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з умовами збору, оброки та захисту персональних даних