Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського Житомирської обласної ради
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ.О.Ф.ГЕРБАЧЕВСЬКОГО" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ-
Місто Житомир
-
Адреса Україна, 10002, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА, будинок 3 (показати на карті)
-
КонтактиРеєстратураТелефон/ФаксПриймально-діагностичне відділенняПриймальна генерального директора
Список відділень
Про заклад
Повна назва | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ.О.Ф.ГЕРБАЧЕВСЬКОГО" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Тип закладу | Лікарня |
Код ЄДРПО | 01991406 |
Область | Житомирська |
Район | Житомирський |
Місто | Житомир |
Адреса |
Україна, 10002, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА, будинок 3
(показати на карті)
|
Контакти |
Реєстратура
Телефон/Факс
Приймально-діагностичне відділення
Приймальна генерального директора
|
- 300+ лікарів-спеціалістів (80% мають вищу та першу кваліфікаційні категорії)
- 700+ молодших спеціалістів з медичною освітою
- 9 кандидатів медичних наук
- 17 Заслужених лікарів України
- 5 Заслужених працівників охорони здоров'я
- Централізована клініко-діагностична лабораторія з експрес-дослідженнями
- МРТ та КТ діагностика (цілодобово)
- Рентген-ендоваскулярна хірургія та інтервенційна радіологія
- Ультразвукова та функціональна діагностика
- Ендоскопічні дослідження
- 14 хірургічних відділень з сучасним операційним блоком
- 10 терапевтичних відділень
- 10 відділень інтенсивної терапії
- Відділення гемодіалізу з 5 філіями по області
- Кардіохірургічні втручання на відкритому серці
- Малоінвазивні операції (33% від усіх втручань)
- Мікрохірургічні процедури на очах
- 2 500+ амбулаторних операцій
- Безпечність медичних послуг
- Європейський рівень сервісу
- Постійне вдосконалення процесів
- Задоволення потреб пацієнтів
- Європейських клінічних дослідженнях
- Впровадженні 150-200 нових методик щорічно
- Міжнародних медичних конференціях
- Науковому винахідництві
- Висока якість медичних послуг
- Безпечність та надійність лікування
- Повага до пацієнтів та їхніх потреб
- Професійний розвиток персоналу
- Інноваційний підхід до медицини
Відгуки
Хочу подякувати лікарю від Бога, завідувачу нейрохірургічного відділення- Зозулі Констянтину Миколайовичу! Ваша праця дійсно гідна похвали ! Також дякую всьому персоналу нейрохірургічного відділення, всі привітні, добрі, розуміючи, завжди готові допомогти в будь якій ситуації. Дай Бог Вам здоров'я та сил допомагати людям❤️❤️❤️
Добрий день! Мій син проходить ВЛК, гастроентеролог з поліклініки дала направлення в обласну поліклініку для уточнення діагнозу ( кила стравоходу), 04,08.2025 я приіхала в обласну поліклініку записати сина на дослідження, адміністратор направила в 402 кабінет, прочекала 30 хвилин, прийшла лікар і направила в 423 кабінет, я зайшла запитати до кого мені звернутися, дівчина , яка сиділа ліворуч, сказала звернутись до хлопця- лікаря , який сидів по центру за компʼютером, він , не піднімаючи очей, сказав, що звернулись до дівчини, то нехай вона і вирішує ваше питання, дівчина сказала, що нічого не знає, бо таким обстеженням не займається, так вони мене направляли один до одного десь хвилин пʼять,тоді цей ( як можна так назвати) лікар сказав, що намає запису до кінця року і він нічого не знає, може, місць і немає, але таке ставлення до людей не може бути у лікаря у нашій державі, і ще в такий важкий час.
Це жах в торакальному відділенні загубили результати бронхоскопії,тепер не знаю де їх шукати
Мого чоловіка в якого є проблеми зі здоров’ям і хребтом, ми зробили всі обстеження які нам рекомендували, лікар невролог з поліклініки дав направлення на планову госпіталізацію в неврологічне відділення, ми звернулись в Житомирську обласну лікарню, так як багато хворих, сказали що потрібно записатись в чергу, ми так і зробили, 3 місяці ми чекали свою черге, коли прийшла наша черга ми приїхали в 9:00 ранку у відділення на госпіталізацію, при оформленні нас запитали чи ми домовлялись з якимось лікарем, відповіли що не з ким не домовилися, оформили і поклали з цим проблем не було. Призначили лікаря Прищепу Володимира Васильовича, лікарь прийшов близько першої години дня, але то таке, можна зрозуміти, прийшовши лікар сказав що наші обстеження його не цікавлять, наполягав на словах пояснити свій стан, коли намагались це зробити він казав ви що лікар, звідки ви знаєте…, відповіли що для цього ми робили обстеження і є висновки декількох лікарів, він це ігнорував і продовжував по хамськи себе поводити. Як можна довірити своє життя такому лікарю, який навіть не звертає увагу на обстеження і на те які ліки вже вживаються…, все що лікар прописав по протоколу, вже чоловік приймав в уколах і вже не допомагає. Чоловік потребує більш кваліфікованого лікування, а не на відчипись, все таке лікування ми проходили вдома, лікар не цікався навіть як і чим вже лікувались, в лікарню звернулись не просто так полежати, а вирішити проблему зі здоров’ям чи хочаб якось полегшити. Висновки такі що якщо за здалегідь не з ким не домовився і не заплатив, значить лікар може по хамськи себе поводити? Прошу розібратися, щоб інші люди не постраждали від такого відношення. Кожна людина має право щоб до неї ставилися хочаб людяно, бо ми довіряємо лікарям найцінніше, своє здоров’я .
Жахливий лікар невролог Прищепа Володимир Васильович, хамське відношення до пацієнтів, на обстеження і МРТ навіть не звертав увагу і не дивився, виписав таблеточки по стандартному протоколу які видали безкоштовно, і диклофенак раз в день, який сказали купити. В лікарню звернулись не для того щоб диклофенак колоти, його я можу і вдома колоти, не лягаючи в лікарню. Потрібне більш досвідчене лікування, а не на відчепись. При оформленні в лікарню спитали чи ми домовлялись з лікарем якимось чи не, сказали що планово і не з ким не домовлялись, то мабуть і вирішили що можна по хамськи себе поводити. Виявляється потрібно заздалегідь знайти через кого ти можеш домовитись і тоді тільки буде нормальне ставлення.
Доброго дня чи можу я отримати виписку з архіву про операцію в електроном виді
Ірина Євгеніївна, лікар від Бога. Дуже дякую. Професіонал своєї справи.
Мені сподобалась лікарня та лікарі
Читаючи ці негативні коментарі,завжди згадую випадок зі свого життя, коли мене оперував Василь Іванович Хілевич,нині покійний, дуже хороший лікар і чудова людина, він за нас переживав як за рідних.Операція була варикозне розширення вен нижніх кінцівок,все пройшло добре.Та я не про себе.Поряд біля операційного стола була ще одна операція, не знаю чи зараз теж такі операційні,але це дуже не зручно.Там робили операцію на артеріях,чоловіку років 60.Ну там артерію виймають,продувають,перевертають,і пришивають,це все я почула там.І от коли неї стали пробувати,вона уже не продувалась,уже повністю заросла,як ви знаєте,холестерином.Лікар робив молодий,нажаль не знаю як його звали,він швидко прийняв рішення подзвонити до сина, сказати що потрібно поставити штучну артерію, син запитав скільки вона коштує, лікар сказав,( так як для мене сума була на великою) але син відмовився,сказав що дорого,пришивайте свою .І цей бідолашний хірург її пришивав і плакав,він за слізьми не міг дивитися,медсестричка йому витирала сльози і заспокоювала його .Потім розплакалась і я, і я тільки думала : чого я це все чую і бачу,краще б мені дали загальний наркоз, ( була епідуралка),для чого мені ця інформація. Мене заспокоювала анестезіолог,дуже приємна жіночка.Так що не завжди винуватий лікар, ще як кому пощастить з дітьми з рідними. І як ви думаєте, коли у цього пацієнта до вечора почорніла нога,хто був винуватий???? Звичайно ж що хірург, а хтось подумав як йому,коли він хотів як краще??? Лікарі теж люди і вони зацікавлені щоб пацієнт одужав.
Наша сім'я,родина,друзі,знайомі у великому непоправимому горі-ми втратили найкращого сина турботливого батька та чоловіка, прекрасного брата, успішного товариша.Звернувшись до Житомирської клінічної лікарні ім.Горбачевського в хірургічне відділення сподіваючись на допомогу лікарів з надією на людяність, професіоналізм.Нажаль, замість порятунку ми отримали непоправиму трагедію:смерть молодого 33-річного хлопця.Якій лікувався п'ять днів без нагляду лікарів.Лікуючим лікарем виявився Слюсаренко Ю.В.На спілкування з рідними йшов не охоче.Негативне враження викликали:недбале,халатне ставлення до хворого, грубі помилки призначенні лікування,байдужість,високомірність,недоступність, бездіяльність,і безвідповідальність .Після некомпетентого із грубими помилками в лікуванні вчасно нелікованой хвороби життя повернути в столиці не вдалося.
Добрий день. Що потрібно щоб до вас лягти на стаціонарне лікування, я військовий. Чи мені потрібно із вами зв'язатися щоб ви поклали мене у вас. У мене проблеми по урологічному.
Доброго дня.Потрібно здати аналізи на Кріоглобулини та Холодові аутоантитіла. Потрібно направлення чи ні, чи це в порядку живої черги? Дякую
Доброго дня чи могли б ви мені допомогти дізнатись на якому я місці в черзі по заміні тазобедринного сустава?
Добрий день. Порекомендували вашу лікарню. Хочу дізнатися чи потрібно платити кошти за огляд в уролога
Добра вам... я олександр ...1991 року p v1cnf <thlbx1dнародження маю Кілевидну деформація грудної клітки... Терм1ново потребую допомоги...прошу передзвонити мен1 на номер +38 068 097 36 59 бо не маю змоги та не виходить зарееструватись на сайт1 вашо1 л1карн1 щоб зписатись до л1каря на прийом... маю направлення в1д с1мейноо л1каря та зн1мок грудно1 кл1тки.... спас1ть....S.O.S.