Рух єдності

Управління охорони здоров’я Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації

Показати на карті
Тип закладу: Орган управління (районний у місті)
Форма власності: Державна
Область: Київська
Населений пункт: м. Київ
Адреса: 02002 м. Київ вул. Луначарського,5 (показати на карті)
E-mail: Показати пошту
Телефон: (044) 512-23-84
Факс: (044) 517-37-91
Код ЄДРПОУ: 35207930
Повна назва: Управління охорони здоров’я Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Управління охорони здоров’я Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
02002 м. Київ вул. Луначарського,5 Україна
(044) 512-23-84 (044) 512-23-84 (044) 517-37-91 r_dnepr@health.kiev.ua

 

 

Підрозділи:
Відгуки:
ПитанняДобрий день. Вибачаюсь за турботу. Прошу розібратися з питанням незадовільного обслуговування в амбулаторно-поліклінічній установі Філія №4 КНП КДЦ Дніпровського району м. Києва, вул. Ентузіастів, 49. По факту має місце знущання над пацієнтами. На протязі двох років продовжується знущання над пацієнтами, а саме з неможливістю записатися до профільного лікаря. В даному питанні або є халатне відношення керівництва медичного закладу, або відсутність фахівців налагодити електронну систему Medcard24, або корупційна складова, або некомпетентність працівників закладу або все разом. Дуже коротко про дану ситуацію. Записатися пацієнту через електронну систему Medcard24 можливо лише до сімейного лікаря. Потім сімейний лікар видає спеціальний код-направлення наприклад, 2002-8774-2631-9558 на лікаря кардіолога. Пригоди починаються. Пацієнт не може через електронну систему Medcard24 особисто записатися наприклад до кардіолога. Він повинен прийти о 8.00 в поліклініку вистояти чергу 15 – 20 осіб мінімум. Підійти не в реєстратуру а в окремий кабінет на другому поверсі 208 де спробувати записатися. На 95% його відправляють на інший день в цей кабінет записуватись тому що всі години прийому до відповідного лікаря зайняті. Приходьте завтра, спробуйте записатися самостійно о 3-5 годині ранку через електронну систему Medcard24. Хоча вони знають на 100% що це зробити не можливо. Це замкнуте коло повторюється і люди не можуть тижнями місяцями записатися до лікаря. Електронна система Medcard24 постійно показує що вільного часу немає. Керівництво закладу спеціально мабуть зробила кабінет 208 як прокладку яку використовую з корисною метою кому потрібно надає направлення а більшості не дає. Профільні лікарі навідріз відмовляються приймати пацієнтів без направлення. Якщо людина вже потрапила до цього лікаря і цей лікар видає номер 2002-8774-2631-9558 але відмовляється записати пацієнта на прийом на конкретний час і день знаючи цю складну ситуацію із записом. Всі працівники підтверджують цей стан і говорять що це все винувата колишня міністерка Супрун але це ж дурня Ви розумієте. В першу Вас розібратися з цією і сфокусувати увагу на наступних позиціях: 1. Налагодити цілодобову якісну роботу програми Medcard24, щоб всі бажаючі мали можливість записуватись до лікарів на протязі всієї доби. 2. Відновити запис до лікарів через реєстратуру на першому поверсі щоб людям похилого віку не приходилось підніматись на другий поверх. Навчити персонал реєстратури роз’яснювати пацієнтам як користуватися цією програми а не посилати їх на… 3. Прибрати ручний (штучний, відбірковий) запис до лікарів лише о 8.00, тому що не всі можуть прийти на цю годину. Здійснювати запис на протязі всієї доби. 4. Налагодити лікарям стабільний доступу до мережі Інтернету та стабільної роботи системи Medcard24 для того щоб на прийомі заповнювати рецепти, направлення тощо, щоб пацієнтам не доводилось приходити за ними наступного дня або тижня. 5. Надати лікарям вказівку щоб вони у випадку якщо пацієнт повторно повинен прийти могли на прийомі за бажанням пацієнта записати на той день коли є вільний час у лікаря а не посилати його на… 6. Надати лікарям вказівку щоб вони приймали пацієнтів якщо ті не змогли записатися до лікаря наприкінці робочого дня лікаря а не відмовляли їм у прийомі, тому що бувають різні ситуації. 7. Розмістити біля реєстратури номери «гарячої лінії» та адреси для електронних звернень відповідного медичного закладу. 8. Розмістити на дверях керівництва поліклініки часи прийому громадян.
Відповісти
Залиште Ваше питання
Ваша оцінка
* - Поля обов'язкові для заповнення
Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з умовами збору, оброки та захисту персональних даних