Інвесторам
Я, Дмитро Асмагілов, хочу, щоб кожна людина на Землі змогла безпечно, швидко, якісно, доступно за ціною і місцем розташування, без всілякої дискримінації отримати в повному обсязі інформацію, послуги та товари в області здоров’я.
Я хочу зробити прозорим ринок медичних послуг і товарів в сфері здоров’я для формування чесних і демократичних відносин між суб’єктами цього ринку (людина - лікар).
Кому потрібен проект?
- Клієнт / пацієнт / покупець
- Лікар / фахівець
- Клініки та лікарні
- Аптеки
- Фармацевтичні компанії
- Інститути та наукові центри
- Навчальні заклади
- Лабораторії
- Страхові компанії
- Туристичні компанії
- Виробники обладнання, одягу, взуття та ін.
- Банки (ін. фінансові установи)
- Міжнародні організації та компанії в області розвитку охорони здоров’я
Якщо Ви інвестор і Вас зацікавив наш проект, надсилайте нам Ваші контакти (форма для відправки повідомлення) або зв'яжіться з нами по одному з контактів нижче.
У чому новизна проекту?
- Об’єднання розрізнених учасників ринку "Я і Здоров’я" (приватних, державних і комунальних).
- Відкритий доступ до новітніх наукових розробок.
- Об’єднання, структурування і уніфікація інформації в рамках одного проекту.
- Створення рейтингу "Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я".
- Експертний контроль проекту.
- Надання свободи вибору, переміщення, законодавчої системи (держави).
Яким способом проект вирішить проблеми?
- Введення "Живий Рейтинг Довіри" та "Індексу Здоров’я".
- Двосторонній експертний контроль доступності, чесності, актуальності, якості, вартості товарів і послуг (з боку споживачів і виробників товарів та послуг).
- Онлайн медична картка із захистом персональних даних (хмарний сервіс).
- Віртуальна реєстратура (хмарний сервіс).
- Особисті кабінети для різних суб’єктів в області здоров’я і розвитку.
- Контроль за станом здоров’я за допомогою спеціальних пристроїв (Samsung, Reebok і інші), а також своєчасне оповіщення про погіршення здоров’я.
- Синхронізація порталу зі швидкою допомогою.
- Створення індикативних цін на медичні товари та послуги.
Як проект буде заробляти?
- Гроші від реклами.
- Платні послуги в проекті (коучинг, навчання, консультація).
- Продаж товарів.
- Страхування.
- Туризм.
- Відсоток від безпечних угод.
Етапи реалізації проекту?
- Формування команди проекту, комунікація з державними та недержавними організаціями, організація підприємства.
- Створення документації проекту: технічне завдання, статут і правила, договори і т.д.
- Формування, структурування, об’єднання каталогів (інформації).
- Синхронізація даних з ресурсами, які можуть підвищити ефективність проекту.
- Розробка особистих кабінетів для всіх учасників проекту - пацієнтів (клієнтів), лікарів (фахівців), компаній (організацій).
- Формування експертних груп.
- Запуск системи "Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я".
- Медіа і інтернет реклама проекту, робота на репутацію і популяризацію.
- Запуск контекстної реклами всередині проекту.
- Розширення сфер діяльності (ветеринарія).
- Покращення і розширення можливостей проекту.
- Масштабування проекту на інші країни.
- Покращення і розширення можливостей проекту для інших країн.
Скільки грошей потрібно, щоб реалізувати проект?
0 етап: посівна інвестиція (Pre-seed) до 1 млн. $ США (основна сума - це витрати на заробітну плату);
1 етап: (Seed) від 3 до 10 млн. $ США (основна сума - це витрати на заробітну плату);
2 етап: від 10 до 100 млн. $ США (основна сума - це витрати на маркетинг і заробітну плату);
3 етап: потрібно думати.
Для подальшого масштабування проекту на інші країни суми можуть скласти (для кожної країни) від 10 млн. $ США.
Презентація проекту
"Я і Здоров’я!"
- Навіщо потрібен проект (у чому його новизна)?
- Кому потрібен проект?
- Які проблеми вирішить проект?
- Яким способом проект вирішить проблеми?
- Які вигоди отримають користувачі проекту?
- Як проект буде заробляти?
- Етапи реалізації проекту?
- Скільки грошей потрібно, щоб реалізувати проект?
Організації в галузі медицини:
World Health Organization
https://www.who.int/ru/
Institute for Health Metrics and Evaluation
http://www.healthdata.org/
https://www.startuphealth.com/
The first venture fund dedicated to digital health
https://rockhealth.com/
Nuffield Trust є незалежною благодійною організацією охорони здоров’я. Ми прагнемо поліпшити якість медичної допомоги в Великобританії, надаючи дослідження, засновані на фактичних даних, а також формуючи політику інформування та дискусії.
https://www.nuffieldtrust.org.uk/about
https://hitconsultant.net/
HIMSS є глобальною некомерційною організацією, орієнтованою на поліпшенні здоров’я за допомогою інформаційних технологій (IT). HIMSS веде роботу по оптимізації зобов’язань в області здоров’я і якості послуг з використанням інформаційних технологій.
https://www.himss.org/
MedCityNews є провідним інтернет джерелом новин для бізнес-інновацій в сфері охорони здоров’я. Вони пропонують розуміння того, що буде далі, і що важливо в світлі останніх новин і аналізу стартапів від визнаних лідерів галузі. Особистості, політики і найбільш важливі угоди.
https://medcitynews.com/
Digital Health пропонує незалежні новини про бізнес, політику та технології, дослідження та події, орієнтовані на розвиток ІТ в галузі охорони здоров’я в галузі охорони здоров’я та охорони здоров’я Великобританії. https://www.digitalhealth.net/
Міні-ініціатива, розроблена для забезпечення медичних керівників, медичних працівників, новаторів, підприємців та інших людей актуальною і корисною інформацією про цифрові ресурси охорони здоров’я через Twitter
http://digitalhealthmaven.com/digihealth_helper/
Спрощуючи дані здоров’я - платформа Validic і мобільні рішення дозволяють витягати і аналізувати значущі висновки для населення.
https://validic.com/
Ми допомагаємо роботодавцям і організаціям, що планують вирішувати питання в області охорони здоров’я, пов’язані з хронічними захворюваннями найбільш привабливим, ефективним і масштабованим способом.
https://www.omadahealth.com/
Інформаційний портал новин
https://www.fiercehealthcare.com/
"Здоров’я 2.0" генерує, презентує і каталізує нові технології в охороні здоров’я. Завдяки всесвітній серії конференцій, код-A-Thons, і призовим змагань, ми об’єднуємо кращі уми, ресурси і технології для виконання невідкладних завдань, дискусій і демонстрації продуктів та багато чого іншого.
https://health2con.com/
Електронна медична система.
https://helsi.me/
Технології та інновації в галузі медицини:
- An electronic health record (EHR), or electronic medical record (EMR)
https://en.wikipedia.org/?curid=1129641 - IoT - Internet of Things
https://en.wikipedia.org/?curid=12057519 - Global Health Observatory (GHO)
https://en.wikipedia.org/?curid=43211084
План:
- Історія виникнення ідеї проекту
- Місія
- Концепція
- Проект має на меті
- Проблеми, шляхи вирішення, вигоди для окремих суб’єктів проекту
- Новизна проекту (порівняння з подібними ресурсами)
- Етапи проекту
- Структура проекту
- Користувачі проекту
- Клієнти проекту
- Монетизація
- Етапи фінансування проекту
- Тактика
- Стратегія
- Питання інвесторів і відповіді на них (в т.ч. фінансування, обсяги і етапи)
Історія виникнення ідеї проекту
…мені наснився сон. У ньому я захотів жити 350 років. Я прокинувся і почав аналізувати цю інформацію.
Мій висновок - це неможливо при існуючому порядку речей в області здоров’я.
Я подумав: "А що Я особисто можу поліпшити в цій області, що б закласти можливість здорового життя протягом 350 років?"
З цього питання і виникла ідея створення проекту "Я і Здоров’я".
Звичайно, у мене в житті було безліч контактів з цією сферою: і коли я був зовсім малий, і в підлітковим періоді, коли у мене були думки про те, ким мені стати (були думки стати лікарем), і в армії, і на навчанні, і коли у мене з’явилася сім’я, а особливо, коли з’явилися діти і співробітники)).
Мій досвід особистої взаємодії в області здоров’я, а також досвід моїх рідних, близьких і співробітників став важливою точкою опори для створення цього проекту в цілому. Я почав шукати і формувати точки входу і "золотий цвях".
Я його знайшов. "Золотим цвяхом" проекту став рейтинг довіри до суб’єктів і об’єктів в сфері здоров’я.
Місія
Я хочу створити цілісний і живий онлайн організм в системі відносин "Я і Здоров’я" в усьому світі.
Концепція
Я приймаю за основу бажання більшості людей бути здоровими.
"Здоров’я - це стан повного фізичного, душевного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів". За визначенням ВООЗ (Всесвітньої Організації Охорони здоров’я).
У проекті "Я і Здоров’я" ми об’єднаємо людські і технічні ресурси, використовуючи інновації в комунікаціях в сфері онлайн та офлайн.
На даний момент я не знайшов на світовому ринку жодного онлайн ресурсу, який би охоплював всі сфери здоров’я (або більшість з них), знижував фінансові та комунікаційні бар’єри, підвищував рівень довіри між суб’єктами відносин (я, лікар, клініка, фармацевти, виробники і ін.).
В даному проекті я планую об’єднати державні та приватні ресурси.
Проект має на меті
Я хочу, щоб люди і їх домашні тварини були здоровими.
Я хочу створити інструмент, який дозволить превентивно впливати на здоров’я людини, з метою поліпшення якісних і кількісних показників життя, наприклад, збільшити термін життя, зменшити частоту хвороб і вартість перебігу хвороби ...
Я хочу, щоб кожна людина на Землі змогла безпечно, швидко, якісно, доступно за ціною і місцем розташування, без всілякої дискримінації отримати в повному обсязі інформацію, послуги та товари в області здоров’я.
Я хочу зробити прозорим ринок медичних послуг і товарів в сфері здоров’я для формування чесних і демократичних відносин між суб’єктами цього ринку (людина - лікар).
Проблеми і способи їх вирішення, вигоди для окремих суб’єктів проекту
Далі будуть надані списки проблем, що виникають у різних суб’єктів в області здоров’я. Пріоритетність проблем для різних країн може змінюватися.
Далі Ви побачите наступні позначки:
| +++ | - проект повністю вирішує дану проблему (100%);
| ++ | - проект вирішує дану проблему на досить високому рівні (більше 50%);
| + | - проект частково вирішує дану проблему (менше 50%).
Проблеми користувача-пацієнта-клієнта:
- відсутність довіри | ++ |;
- відсутність єдиної онлайн реєстратури | +++ |;
- відсутність вибору | ++ |;
- завищена вартість на послуги (товари) | + |;
- недоступність послуг (товарів, медикаментів) | ++ |;
- недоступність інформації | +++ |;
- відсутність телемедицини в рівному доступі | ++ |;
- відсутність достатнього контролю за якістю товарів (послуг) | ++ |;
- відсутність медичної картки в електронному вигляді | +++ |;
- неадекватні лікарі | + |.
Проблеми лікаря (фахівця):
- відсутність єдиної онлайн реєстратури | +++ |;
- неможливість ефективного завантаження робочого дня | ++ |;
- низька заробітна плата | + |;
- відсутність якісного обладнання (медикаментів) | + |;
- погані умови роботи | + |;
- відсутність актуальної інформації | +++ |;
- неадекватні клієнти | + |;
- відсутність страховки у пацієнтів (клієнтів) | + |.
Проблеми медичних центрів (клінік, лікарень):
- відсутність онлайн реєстратури | +++ |;
- нестача кваліфікованого персоналу | + |;
- неможливість ефективного завантаження робочого дня всіх співробітників | ++ |;
- низька заробітна плата співробітників | + |;
- відсутність якісного обладнання (медикаментів) | + |;
- відсутність актуальної інформації | +++ |;
- неадекватні клієнти і лікарі | + |;
- відсутність страховки у пацієнтів (клієнтів) | + |.
Проблеми вчених, інститутів, виробників:
- бюрократія | ++ |;
- відсутність актуальної правдивої статистики | +++ |;
- непрозорість системи охорони здоров’я | ++ |;
- дезорганізація органів управління охороною здоров’я | + |;
- відсутність якісного обладнання (медикаментів) | + |;
- відсутність актуальної інформації | +++ |;
- фінансові та комунікаційні бар’єри | + |;
- відсутність довіри між суб’єктами відносин | ++ |;
- "вимивання" кадрів | + |.
Проблеми країни:
- бюрократія | ++ |;
- корупція | + |;
- "вимивання" кадрів | + |;
- непрозорість системи охорони здоров’я | ++ |;
- дезорганізація органів управління охороною здоров’я | + |;
- відсутність актуальної правдивої статистики | +++ |;
- неефективне управління ризиками в галузі охорони здоров’я | + |;
- неефективна страхова медицина | + |;
- тіньова економіка (несплата податків) | + |;
- низька інноваційна складова в сфері медицини і здоров’я | ++ |;
- відсутність єдиних каталогів інформації | +++ |;
- фінансові та комунікаційні бар’єри | + |;
- відсутність довіри між суб’єктами відносин | ++ |.
Проект "Я і Здоров’я" вирішує проблеми наступними способами:
- введення інструменту управління довірою, через створення системи оцінок у вигляді рейтингу "Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я";
- онлайн медична картка із захистом персональних даних (хмарний сервіс з можливістю впровадження технології криптографічного захисту персональних даних Блокчейн);
- віртуальна реєстратура (хмарний сервіс);
- захист персональних даних інших суб’єктів;
- різні системи доступу до персональних даних для окремих учасників проекту;
- контроль за станом здоров’я за допомогою спеціальних пристроїв (Samsung, Reebok і ін.);
- швидка допомога (з можливістю сканування біометричних даних і на їх основі отримати миттєвий прямий доступ до онлайн медичних даних пацієнта, через персональний ключ лікаря швидкої допомоги для порятунку життя);
- телемедицина (використовуючи всі телекомунікаційні можливості);
- внутрішня соціальна мережа + месенджер для всіх учасників проекту (особисті кабінети для різних видів учасників будуть відрізнятися);
- двосторонній експертний контроль доступності, чесності, актуальності, якості, вартості (з боку споживачів, виробників товарів і послуг);
- онлайн доступ до необхідної інформації на різних мовах;
- каталоги інформації, що перетинаються (пов’язані між собою);
- статистика, взята із зовнішніх джерел, а також зібрана всередині проекту;
- гнучке налаштування таргетингу (геолокація);
- гнучкий пошук(фільтри - фасетна навігація) всередині ресурсу;
- система відгуків, пропозицій, рекомендацій (корисні відгуки / пропозиції / рекомендації будуть підвищувати учаснику "Живий Рейтинг Довіри");
- автоматизація процесів в області e-commerce;
- колл-центр (платна і безкоштовна консультація);
- створення індикативних цін на медичні товари та послуги;
- сумлінна реклама (настройки відображення контекстної реклами, банерної реклами, ремаркетинг).
Вигоди суб’єктам ринку від реалізації проекту "Я і Здоров’я":
- Збільшення соціальних і бізнес можливостей.
- Збільшення прозорості (процедур, комунікацій, замовлень).
- Справедливість формування цін на послуги.
- Збільшення довіри до суб’єктів і об’єктів ринку.
- Економія ресурсів.
- Створення та впровадження інновацій.
- Підвищення інформованості (боротьба зі стереотипами в області здоров’я).
- Спрощення або повна ліквідація бюрократичних процедур.
Новизна проекту
Об’єднання розрізнених учасників ринку "Я і Здоров’я" (приватні, державні і комунальні форми власності) таких як:
- пацієнт (клієнт);
- лікар (спеціаліст);
- клініки і лікарні;
- аптеки;
- інститути і наукові центри;
- навчальні заклади;
- лабораторії;
- міністерства охорони здоров’я;
- фармацевтичні компанії;
- туристичні компанії;
- виробники обладнання;
- страхові компанії;
- банки (ін. фінансові установи);
- онлайн проекти (платіжні системи, системи доставки і ін. проекти, що синхронізують інформацію через API);
- та ін.
Відкритий доступ до новітніх наукових розробок
Проект дасть можливість проводити дослідження більш ефективно. Пацієнти зможуть знаходити актуальні наукові проекти (дослідження), спрямовані на лікування їхніх хвороб (симптомів) і дозволити випробовувати нові препарати, обладнання, методи лікування на собі.
Подібним чином наукові проекти (співробітники) зможуть знаходити охочих взяти участь у випробуваннях.
Об’єднання, структурування і уніфікація інформації в рамках одного проекту:
- каталог ліків (БАДів і ін.);
- каталог діагнозів (симптомів);
- каталог способів лікування;
- каталог послуг;
- каталог обладнання;
- каталог інвентарю, одягу, взуття;
- каталог фахівців (лікарів);
- каталог підприємств;
- каталог статей.
Критерії оцінок (приклад):
- рівень освіти (наявність дипломів, сертифікатів, ліцензій та ін.);
- наявність звань, нагород, наукових ступені та ін .;
- безперервний підтверджений стаж;
- думка людей (голосування), які пройшли перевірку і зареєстрованих в системі;
- думка експертів, як з боку споживачів, так і з боку виробників товарів і послуг;
- популярність (клієнти, замовлення, прибуток);
- активну участь в житті проекту (контент, діяльність);
- наукова діяльність, спрямована на розвиток проекту і ринку;
- чесність при дотриманні правил проекту;
- сертифікати якості;
- та ін.
Критерії оцінки формують статистичну вибірку. Дані статистичної вибірки використовуються для аналізу. У формуванні рейтингу братимуть участь тільки суб’єкти та об’єкти, що пройшли аутентифікацію (перевірку ідентичності).
Хто братиме участь у рейтингу? Хто ці суб’єкти та об’єкти?
- лікарі;
- пацієнти / клієнти;
- компанії (організації, підприємства);
- товари / послуги;
- методи лікування;
- та ін.
"Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я"
Я пропоную створити прозорі правила ринку "Здоров’я".
Ринок "Здоров’я" - це відносини між С2С, В2С, В2В2С, G2B2C і результати їх діяльності пов’язані з темою Здоров’я.
Ринок - сукупність процесів і процедур, які забезпечують обмін між покупцями (споживачами) і продавцями (постачальниками) окремих товарів і послуг.
Життя - активна форма існування матерії. Основний атрибут живої матерії - інформація, яка використовується для реплікації.
Реплікація (від лат. Replicatio - відновлення) - процес створення двох дочірніх молекул ДНК на основі батьківської молекули ДНК.
Довіра в соціології і психології - відкриті, позитивні взаємини між людьми, що містять впевненість у порядності й доброзичливості іншої людини, з яким довіряючий знаходиться в тих чи інших відносинах. Довіра вважається основою всіх соціальних інститутів. Довіра залежить від ступеня дотримання обумовлених правил, а також від уміння правильно діяти, досягаючи визначеної мети для суб’єктів, навіть у випадках, коли деякі правила не обумовлені.
Довіра може мати фінансовий або особистий характер. Фінансово довіра може виражатися в позичання коштів або покладенні повноважень з управління майном. Ознакою особистої довіри служить відвертість, готовність ділитися інтимної, секретною інформацією.
Рейтинг (англ. Rating) - числовий або порядковий показник, що відображає важливість або значимість певного суб’єкта, об’єкта чи явища.
Індекс (лат. Index - список, реєстр, покажчик, а також вказівний палець) - число, буква або інша комбінація символів, яка вказує місце елемента в сукупності або характеризує стан деякої системи, наприклад показник активності, продуктивності, розвитку, "хворобливості", зміни чого-небудь.
Як один з варіантів створення прозорих правил ринку "Здоров’я" - це формування "Індекс Здоров’я".
Індекси потрібні для розуміння загальної кон’юнктури / температури ринку: якась "середня" ціна товару, послуги, валюти або кількість хворих в даний час на певній території в співвідношенні з здоровими людьми і з іншими територіями.
Індекс буде використовувати дані рейтингу "Живий Рейтинг Довіри" і формувати об’єднаний результат, через відкриту формулу (як якась середня температура по палаті, як знаменитий американський ринковий "промисловий" індекс Доу - Джонса по 30 найбільшим підприємствам Америки, індекс S & P 500 - фондовий індекс, в кошик якого включено 500 обраних торгованих на фондових біржах США публічних компаній, що мають найбільшу капіталізацію; можливо, і інші індекси: деякий список кращих лікарів / лікарень / ліків / методів лікування / результативності роботи ...).
Формула - від лат. Formula, тобто форма, образ, вид, правило, розпорядження.
Формула - в математиці, а також фізиці та прикладних науках, символічний запис висловлювання (яке виражає логічне судження), або форми висловлювання. Формула є різновидом вираження формалізованої мови. У більш широкому сенсі формула - будь-який суто символьний запис.
Рейтинг, як результат буде формуватися на підставі підтверджених даних. Дані для рейтингу використовуються на підставі певних критеріїв оцінок суб’єктів і об’єктів, виведених в числа, з урахуванням закладених нами коефіцієнтів. Ці дані будуть частиною відкритих формул.
Критерій (грец. Κριτήριον - здатність розрізнення, засіб судження, мірило) - ознака, підстава, правило прийняття рішення щодо оцінки чого-небудь на відповідність висунутим вимогам (мірі).
Експертний контроль
Експертний контроль здійснюватиме група експертів. У кожному з напрямків діяльності проекту працюватимуть дві експертні групи.
Перша експертна група (A) формується з професіоналів виробників товарів і / або послуг.
Друга експертна група (B) формується з професійних і компетентних споживачів товарів і / або послуг.
Експерт - це відкрита виборна посада в рамках одного з напрямків діяльності. Експерт може представляти інтереси тільки виробників або тільки споживачів.
Що експерти будуть робити
- оцінювати;
- контролювати правдивість і актуальність інформації, що розміщується в проекті;
- додавати актуальні дані з метою інформування інших учасників проекту (статті, новини, огляди);
- приймати рішення в ролі третейських суддів у разі виникнення спорів (конфліктів).
Хто може стати експертом проекту групи А
- провідні вчені;
- досвідчені практикуючі лікарі та фахівці;
- викладачі провідних ВНЗ;
- топ-менеджери провідних компаній в області медицини і здоров’я;
- юристи (фахівці з медичного права);
- психологи;
- представники проекту "Я і Здоров’я".
Хто може стати експертом проекту групи В
- досвідчені користувачі, яких вибрали шляхом голосування.
Свобода вибору, переміщення, законодавчої системи (держави) для:
Свобода - це природне право людини в рамках створених умов.
Користувач (пацієнт / клієнт) в проекті зможе вибрати лікаря (послугу) виходячи з наступних критеріїв підбору:
- місце знаходження;
- спеціалізація лікаря;
- досвід (вік) лікаря;
- кваліфікація лікаря (освіта, сертифікати, дипломи);
- мова, якою говорить лікар;
- вартість послуг;
- вік користувача;
- місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".
Користувач (пацієнт / клієнт) в проекті зможе вибрати товар (послугу) виходячи з наступних критеріїв підбору:
- місце знаходження;
- ціна;
- якість (наявність сертифікатів);
- умови гарантії;
- рекомендації (відгуки) учасників проекту;
- місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".
Спеціаліст (лікар) в проекті зможе вибрати клієнта (пацієнта) виходячи з наступних критеріїв підбору:
- симптоми і показання;
- наявність страховки;
- наявність електронної медичної картки;
- місце знаходження;
- мова, якою говорить клієнт / пацієнт;
- вік клієнта / пацієнта;
- рекомендації (відгуки) учасників проекту;
- місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".
Компанія (організація) в проекті зможе вибрати клієнта (пацієнта) виходячи з наступних критеріїв підбору:
- досвід (вік) лікаря;
- положення лікаря в "Живому Рейтингу Довіри";
- місце знаходження;
- спеціалізація лікаря;
- кваліфікація лікаря (освіта, сертифікати, дипломи);
- мова, якою говорить лікар.
Компанія (організація) в проекті зможе вибрати лікаря (фахівця) виходячи з наступних критеріїв підбору:
- місце знаходження;
- ціна;
- якість (наявність сертифікатів);
- умови гарантії;
- наявність технічного обслуговування;
- рекомендації (відгуки) учасників проекту;
- місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".
Спеціаліст (лікар) в проекті зможе вибрати товар (послугу) виходячи з наступних критеріїв підбору:
- місце знаходження;
- ціна;
- якість (наявність сертифікатів);
- умови гарантії;
- наявність технічного обслуговування;
- рекомендації (відгуки) учасників проекту;
- місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".
Етапи проекту
1 етап:
- 1.1 Формування команди проекту, комунікація з державними та приватними організаціями.
- 1.2 Створення документації проекту: технічне завдання, статут і правила, договори і т.д.
- 1.3 Формування, структурування, об’єднання каталогів (інформації).
- 1.4 Синхронізація даних з ресурсами, які можуть підвищити ефективність проекту через відкриті API.
- 1.5 Розробка особистих кабінетів для всіх учасників проекту - пацієнтів (клієнтів), лікарів (фахівців), компаній (організацій).
- 1.6 Формування експертних груп.
- 1.7 Запуск системи "Живий Рейтинг Довіри".
- 1.8 Тестування, налагодження, модернізація.
2 етап:
- 2.1 Медіа і інтернет реклама проекту, робота на репутацію і популяризацію.
- 2.2 Запуск контекстної реклами всередині проекту для ВК (ймовірний клієнт).
- 2.3 Розширення сфер діяльності (ветеринарія).
- 2.4 Запуск "Індекс Здоров’я".
- 2.5 Тестування, налагодження, модернізація.
3 етап:
- 3.1 Масштабування проекту на інші країни
Структура проекту
Приватна частина:
- 1. Особистий кабінет компанії (організації).
- 2. Особистий кабінет користувача.
- 3. Особистий кабінет лікаря.
- 4. Кабінет рекламодавця.
Загальнодоступна частина:
- 1. Каталог ліків (БАДів і ін.).
- 2. Каталог діагнозів (симптомів).
- 3. Каталог способів лікування.
- 4. Каталог послуг.
- 5. Каталог обладнання.
- 6. Каталог інвентарю, одягу, взуття.
- 7. Каталог фахівців (лікарів).
- 8. Каталог підприємств.
- 9. Каталог статей.
- 10. Соціальна мережа.
Учасники проекту
Приватна частина:
- 1. Людина (пацієнт).
- 2. Лікар (спеціаліст).
- 3. Клініки і лікарні.
- 4. Аптеки.
- 5. Інститути та наукові центри.
- 6. Навчальні заклади.
- 7. Лабораторії.
- 8. Міністерства охорони здоров’я.
- 9. Фармацевтичні компанії.
- 10. Туристичні компанії.
- 11. Виробники обладнання, одягу, взуття та ін.
- 12. Страхові компанії.
- 13. Банки (ін. фінансові установи).
Клієнти проекту
Далі під клієнтами проекту я маю на увазі тих учасників, які приносять гроші проекту або соціальну рекламу у вигляді популяризації.
Клієнт:
- Користувач (пацієнт, покупець).
- Лікар (спеціаліст).
- Клініки і лікарні.
- Аптеки.
- Інститути та наукові центри.
- Навчальні заклади.
- Лабораторії.
- Фармацевтичні компанії.
- Туристичні компанії.
- Виробники обладнання, одягу, взуття та ін.
- Страхові компанії.
- Банки (ін. Фінансові установи).
- Міжнародні організації в області розвитку охорони здоров’я.
- Волонтери.
11. Монетизація
- 1. Гроші від реклами.
- 2. Платні послуги в проекті (навчання, консультація, доступ до кабінету / до знеособленої інформації).
- 3. Продаж товарів / послуг (online e-commerce marketplace).
- 4. Страхування (угоди -% від безпечних угод, здоров’я -% від посередницьких послуг).
- 5. Туризм (медичний).
12. Бізнес модель
- 1. В2С.
- 2. В2В.
- 3. B2B2C.
- 4. P2P.
- 5. G2B2C.
13. Потреба у фінансуванні проекту
0 етап: посівна інвестиція (Pre-seed) до 1 млн. $ США (основна сума - це витрати на заробітну плату);
1 етап: (Seed) від 3 до 10 млн. $ США (основна сума - це витрати на заробітну плату);
2 етап: від 10 до 100 млн. $ США (основна сума - це витрати на маркетинг і заробітну плату);
3 етап: потрібно думати.
Для подальшого масштабування проекту на інші країни суми можуть скласти (для кожної країни) від 10 млн. $ США.