info banner

Інвесторам

Я, Дмитро Асмагілов, хочу, щоб кожна людина на Землі змогла безпечно, швидко, якісно, доступно за ціною і місцем розташування, без всілякої дискримінації отримати в повному обсязі інформацію, послуги та товари в області здоров’я.

Я хочу зробити прозорим ринок медичних послуг і товарів в сфері здоров’я для формування чесних і демократичних відносин між суб’єктами цього ринку (людина - лікар).

Кому потрібен проєкт?

  1. Клієнт / пацієнт / покупець
  2. Лікар / фахівець
  3. Клініки та лікарні
  4. Аптеки
  5. Фармацевтичні компанії
  6. Інститути та наукові центри
  7. Навчальні заклади
  8. Лабораторії
  9. Страхові компанії
  10. Туристичні компанії
  11. Виробники обладнання, одягу, взуття та ін.
  12. Банки (ін. фінансові установи)
  13. Міжнародні організації та компанії в області розвитку охорони здоров’я

Якщо Ви інвестор і Вас зацікавив наш проєкт, надсилайте нам Ваші контакти (форма для відправки повідомлення) або зв'яжіться з нами по одному з контактів нижче.

У чому новизна проєкту?

  1. Об’єднання розрізнених учасників ринку "Я і Здоров’я" (приватних, державних і комунальних).
  2. Відкритий доступ до новітніх наукових розробок.
  3. Об’єднання, структурування і уніфікація інформації в рамках одного проєкту.
  4. Створення рейтингу "Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я".
  5. Експертний контроль проєкту.
  6. Надання свободи вибору, переміщення, законодавчої системи (держави).

Яким способом проєкт вирішить проблеми?

  1. Введення "Живий Рейтинг Довіри" та "Індексу Здоров’я".
  2. Двосторонній експертний контроль доступності, чесності, актуальності, якості, вартості товарів і послуг.
  3. Онлайн медична картка із захистом персональних даних (хмарний сервіс).
  4. Віртуальна реєстратура (хмарний сервіс).
  5. Особисті кабінети для різних суб’єктів.
  6. Контроль за станом здоров’я за допомогою спеціальних пристроїв та оповіщення.
  7. Синхронізація порталу зі швидкою допомогою.
  8. Створення індикативних цін на медичні товари та послуги.

Як проєкт буде заробляти?

  1. Гроші від реклами.
  2. Платні послуги в проєкті (коучинг, навчання, консультація).
  3. Продаж товарів.
  4. Страхування.
  5. Туризм.
  6. Відсоток від безпечних угод.

Етапи реалізації проєкту?

1 етап:
  1. Формування команди, комунікація, організація підприємства.
  2. Створення документації проєкту.
  3. Формування та об’єднання каталогів.
  4. Синхронізація даних з потрібними ресурсами.
  5. Розробка особистих кабінетів.
  6. Формування експертних груп.
  7. Запуск системи "Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я".
2 етап:
  1. Медіа та інтернет-реклама, популяризація.
  2. Запуск контекстної реклами всередині проєкту.
  3. Розширення сфер діяльності (ветеринарія).
  4. Покращення і розширення можливостей.
3 етап:
  1. Масштабування на інші країни.
  2. Покращення і розширення можливостей для інших країн.

Скільки грошей потрібно, щоб реалізувати проєкт?

0 етап: Pre-seed до 1 млн $ США (переважно зарплати)

1 етап: Seed 3–10 млн $ США (переважно зарплати)

2 етап: 10–100 млн $ США (маркетинг і зарплати)

3 етап: уточнюється

Масштабування на інші країни: орієнтовно від 10 млн $ США на країну.

"Я і Здоров’я!"

  • Навіщо потрібен проєкт (у чому його новизна)?
  • Кому потрібен проєкт?
  • Які проблеми вирішить проєкт?
  • Яким способом проєкт вирішить проблеми?
  • Які вигоди отримають користувачі проєкту?
  • Як проєкт буде заробляти?
  • Етапи реалізації проєкту?
  • Скільки грошей потрібно, щоб реалізувати проєкт?

Організації в галузі медицини:

1. Всесвітня Організація Охорони Здоров’я
World Health Organization
https://www.who.int/ru/
2. Інститут вимірювання і оцінки показників здоров’я
Institute for Health Metrics and Evaluation
http://www.healthdata.org/
3. Стартапи в області ЗДОРОВ’Я
https://www.startuphealth.com/
4. Перший венчурний фонд, присвячений IT в області здоров’я
https://rockhealth.com/
5. The Nuffield Trust
https://www.nuffieldtrust.org.uk/about
6. Проникливе охоплення технологій охорони здоров’я
https://hitconsultant.net/
7. HIMSS
https://www.himss.org/
8. MedCity News
https://medcitynews.com/
9. Digital Health
https://www.digitalhealth.net/
10. DigiHealth Helper
http://digitalhealthmaven.com/digihealth_helper/
11. Validic
https://validic.com/
12. Omada Health
https://www.omadahealth.com/
13. FierceHealthIT
https://www.fiercehealthcare.com/
14. HEALTH 2.0
https://health2con.com/
15. Helsi.me
https://helsi.me/

Технології та інновації в галузі медицини:

  1. An electronic health record (EHR), or electronic medical record (EMR)
    https://en.wikipedia.org/?curid=1129641
  2. IoT - Internet of Things
    https://en.wikipedia.org/?curid=12057519
  3. Global Health Observatory (GHO)
    https://en.wikipedia.org/?curid=43211084

План:

  1. Історія виникнення ідеї проєкту
  2. Місія
  3. Концепція
  4. Проєкт має на меті
  5. Проблеми, шляхи вирішення, вигоди для окремих суб’єктів проєкту
  6. Новизна проєкту (порівняння з подібними ресурсами)
  7. Етапи проєкту
  8. Структура проєкту
  9. Користувачі проєкту
  10. Клієнти проєкту
  11. Монетизація
  12. Етапи фінансування проєкту
  13. Тактика
  14. Стратегія
  15. Запитання інвесторів і відповіді на них

Історія виникнення ідеї проєкту

…мені наснився сон. У ньому я захотів жити 350 років. Я прокинувся і почав аналізувати цю інформацію.

Мій висновок - це неможливо при існуючому порядку речей в області здоров’я.

Я подумав: "А що Я особисто можу поліпшити в цій області, що б закласти можливість здорового життя протягом 350 років?"

З цього питання і виникла ідея створення проєкту "Я і Здоров’я".

Звичайно, у мене в житті було безліч контактів з цією сферою...

Я його знайшов. "Золотим цвяхом" проєкту став рейтинг довіри до суб’єктів і об’єктів в сфері здоров’я.

Місія

Я хочу створити цілісний і живий онлайн організм в системі відносин "Я і Здоров’я" в усьому світі.

Концепція

Я приймаю за основу бажання більшості людей бути здоровими.

"Здоров’я - це стан повного фізичного, душевного і соціального благополуччя..."

У проєкті "Я і Здоров’я" ми об’єднаємо людські і технічні ресурси...

В даному проєкті я планую об’єднати державні та приватні ресурси.

Проєкт має на меті

Я хочу, щоб люди і їх домашні тварини були здоровими.

Я хочу створити інструмент, який дозволить превентивно впливати на здоров’я людини...

Я хочу зробити прозорим ринок медичних послуг і товарів...

Проблеми і способи їх вирішення...

Далі будуть надані списки проблем...

Проблеми користувача-пацієнта-клієнта:

  • відсутність довіри | ++ |;
  • відсутність єдиної онлайн реєстратури | +++ |;
  • відсутність вибору | ++ |;
  • завищена вартість на послуги (товари) | + |;
  • недоступність послуг (товарів, медикаментів) | ++ |;
  • недоступність інформації | +++ |;
  • відсутність телемедицини в рівному доступі | ++ |;
  • відсутність достатнього контролю за якістю | ++ |;
  • відсутність медичної картки в електронному вигляді | +++ |;
  • неадекватні лікарі | + |.

Проблеми лікаря (фахівця):

  • відсутність єдиної онлайн реєстратури | +++ |;
  • неможливість ефективного завантаження робочого дня | ++ |;
  • низька заробітна плата | + |;
  • відсутність якісного обладнання (медикаментів) | + |;
  • погані умови роботи | + |;
  • відсутність актуальної інформації | +++ |;
  • неадекватні клієнти | + |;
  • відсутність страховки у пацієнтів (клієнтів) | + |.

Проблеми медичних центрів (клінік, лікарень):

  • відсутність онлайн реєстратури | +++ |;
  • нестача кваліфікованого персоналу | + |;
  • неможливість ефективного завантаження робочого дня всіх співробітників | ++ |;
  • низька заробітна плата співробітників | + |;
  • відсутність якісного обладнання (медикаментів) | + |;
  • відсутність актуальної інформації | +++ |;
  • неадекватні клієнти і лікарі | + |;
  • відсутність страховки у пацієнтів (клієнтів) | + |.

Проблеми вчених, інститутів, виробників:

  • бюрократія | ++ |;
  • відсутність актуальної правдивої статистики | +++ |;
  • непрозорість системи охорони здоров’я | ++ |;
  • дезорганізація органів управління охороною здоров’я | + |;
  • відсутність якісного обладнання (медикаментів) | + |;
  • відсутність актуальної інформації | +++ |;
  • фінансові та комунікаційні бар’єри | + |;
  • відсутність довіри між суб’єктами відносин | ++ |;
  • "вимивання" кадрів | + |.

Проблеми країни:

  • бюрократія | ++ |;
  • корупція | + |;
  • "вимивання" кадрів | + |;
  • непрозорість системи охорони здоров’я | ++ |;
  • дезорганізація органів управління охороною здоров’я | + |;
  • відсутність актуальної правдивої статистики | +++ |;
  • неефективне управління ризиками в галузі охорони здоров’я | + |;
  • неефективна страхова медицина | + |;
  • тіньова економіка (несплата податків) | + |;
  • низька інноваційна складова в сфері медицини і здоров’я | ++ |;
  • відсутність єдиних каталогів інформації | +++ |;
  • фінансові та комунікаційні бар’єри | + |;
  • відсутність довіри між суб’єктами відносин | ++ |.

Проєкт "Я і Здоров’я" вирішує проблеми наступними способами:

  • введення інструменту управління довірою, через створення системи оцінок у вигляді рейтингу "Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я";
  • онлайн медична картка із захистом персональних даних (хмарний сервіс з можливістю впровадження технології криптографічного захисту персональних даних Блокчейн);
  • віртуальна реєстратура (хмарний сервіс);
  • захист персональних даних інших суб’єктів;
  • різні системи доступу до персональних даних для окремих учасників проєкту;
  • контроль за станом здоров’я за допомогою спеціальних пристроїв (Samsung, Reebok і ін.);
  • швидка допомога (з можливістю сканування біометричних даних і на їх основі отримати миттєвий прямий доступ до онлайн медичних даних пацієнта, через персональний ключ лікаря швидкої допомоги для порятунку життя);
  • телемедицина (використовуючи всі телекомунікаційні можливості);
  • внутрішня соціальна мережа + месенджер для всіх учасників проєкту (особисті кабінети для різних видів учасників будуть відрізнятися);
  • двосторонній експертний контроль доступності, чесності, актуальності, якості, вартості (з боку споживачів, виробників товарів і послуг);
  • онлайн доступ до необхідної інформації на різних мовах;
  • каталоги інформації, що перетинаються (пов’язані між собою);
  • статистика, взята із зовнішніх джерел, а також зібрана всередині проєкту;
  • гнучке налаштування таргетингу (геолокація);
  • гнучкий пошук(фільтри - фасетна навігація) всередині ресурсу;
  • система відгуків, пропозицій, рекомендацій (корисні відгуки / пропозиції / рекомендації будуть підвищувати учаснику "Живий Рейтинг Довіри");
  • автоматизація процесів в області e-commerce;
  • колл-центр (платна і безкоштовна консультація);
  • створення індикативних цін на медичні товари та послуги;
  • сумлінна реклама (настройки відображення контекстної реклами, банерної реклами, ремаркетинг).

Вигоди суб’єктам ринку від реалізації проєкту "Я і Здоров’я":

  • Збільшення соціальних і бізнес можливостей.
  • Збільшення прозорості (процедур, комунікацій, замовлень).
  • Справедливість формування цін на послуги.
  • Збільшення довіри до суб’єктів і об’єктів ринку.
  • Економія ресурсів.
  • Створення та впровадження інновацій.
  • Підвищення інформованості (боротьба зі стереотипами в області здоров’я).
  • Спрощення або повна ліквідація бюрократичних процедур.

Новизна проєкту

Об’єднання розрізнених учасників ринку "Я і Здоров’я" (приватні, державні і комунальні форми власності) таких як:

  • пацієнт (клієнт);
  • лікар (спеціаліст);
  • клініки і лікарні;
  • аптеки;
  • інститути і наукові центри;
  • навчальні заклади;
  • лабораторії;
  • міністерства охорони здоров’я;
  • фармацевтичні компанії;
  • туристичні компанії;
  • виробники обладнання;
  • страхові компанії;
  • банки (ін. фінансові установи);
  • онлайн проекти (платіжні системи, системи доставки і ін. проєкти, що синхронізують інформацію через API);
  • та ін.

Відкритий доступ до новітніх наукових розробок

Проєкт дасть можливість проводити дослідження більш ефективно. Пацієнти зможуть знаходити актуальні наукові проєкти (дослідження), спрямовані на лікування їхніх хвороб (симптомів) і дозволити випробовувати нові препарати, обладнання, методи лікування на собі.

Подібним чином наукові проєкти (співробітники) зможуть знаходити охочих взяти участь у випробуваннях.

Об’єднання, структурування і уніфікація інформації в рамках одного проєкту:

  • каталог ліків (БАДів і ін.);
  • каталог діагнозів (симптомів);
  • каталог способів лікування;
  • каталог послуг;
  • каталог обладнання;
  • каталог інвентарю, одягу, взуття;
  • каталог фахівців (лікарів);
  • каталог підприємств;
  • каталог статей.

Об’єднання, структурування і уніфікація інформації в рамках одного проєкту:

  • каталог ліків (БАДів і ін.);
  • каталог діагнозів (симптомів);
  • каталог способів лікування;
  • каталог послуг;
  • каталог обладнання;
  • каталог інвентарю, одягу, взуття;
  • каталог фахівців (лікарів);
  • каталог підприємств;
  • каталог статей.

Критерії оцінок (приклад):

  • рівень освіти (наявність дипломів, сертифікатів, ліцензій та ін.);
  • наявність звань, нагород, наукових ступені та ін .;
  • безперервний підтверджений стаж;
  • думка людей (голосування), які пройшли перевірку і зареєстрованих в системі;
  • думка експертів, як з боку споживачів, так і з боку виробників товарів і послуг;
  • популярність (клієнти, замовлення, прибуток);
  • активну участь в житті проєкту (контент, діяльність);
  • наукова діяльність, спрямована на розвиток проєкту і ринку;
  • чесність при дотриманні правил проєкту;
  • сертифікати якості;
  • та ін.

Критерії оцінки формують статистичну вибірку. Дані статистичної вибірки використовуються для аналізу. У формуванні рейтингу братимуть участь тільки суб’єкти та об’єкти, що пройшли аутентифікацію (перевірку ідентичності).

Хто братиме участь у рейтингу? Хто ці суб’єкти та об’єкти?

  • лікарі;
  • пацієнти / клієнти;
  • компанії (організації, підприємства);
  • товари / послуги;
  • методи лікування;
  • та ін.

"Живий Рейтинг Довіри" та "Індекс Здоров’я"

Я пропоную створити прозорі правила ринку "Здоров’я".

Ринок "Здоров’я" - це відносини між С2С, В2С, В2В2С, G2B2C і результати їх діяльності пов’язані з темою Здоров’я.

Ринок - сукупність процесів і процедур, які забезпечують обмін між покупцями (споживачами) і продавцями (постачальниками) окремих товарів і послуг.

Життя - активна форма існування матерії. Основний атрибут живої матерії - інформація, яка використовується для реплікації.

Реплікація (від лат. Replicatio - відновлення) - процес створення двох дочірніх молекул ДНК на основі батьківської молекули ДНК.

Довіра в соціології і психології - відкриті, позитивні взаємини між людьми, що містять впевненість у порядності й доброзичливості іншої людини, з яким довіряючий знаходиться в тих чи інших відносинах. Довіра вважається основою всіх соціальних інститутів. Довіра залежить від ступеня дотримання обумовлених правил, а також від уміння правильно діяти, досягаючи визначеної мети для суб’єктів, навіть у випадках, коли деякі правила не обумовлені.

Довіра може мати фінансовий або особистий характер. Фінансово довіра може виражатися в позичання коштів або покладенні повноважень з управління майном. Ознакою особистої довіри служить відвертість, готовність ділитися інтимної, секретною інформацією.

Рейтинг (англ. Rating) - числовий або порядковий показник, що відображає важливість або значимість певного суб’єкта, об’єкта чи явища.

Індекс (лат. Index - список, реєстр, покажчик, а також вказівний палець) - число, буква або інша комбінація символів, яка вказує місце елемента в сукупності або характеризує стан деякої системи, наприклад показник активності, продуктивності, розвитку, "хворобливості", зміни чого-небудь.

Як один з варіантів створення прозорих правил ринку "Здоров’я" - це формування "Індекс Здоров’я".

Індекси потрібні для розуміння загальної кон’юнктури / температури ринку: якась "середня" ціна товару, послуги, валюти або кількість хворих в даний час на певній території в співвідношенні з здоровими людьми і з іншими територіями.

Індекс буде використовувати дані рейтингу "Живий Рейтинг Довіри" і формувати об’єднаний результат, через відкриту формулу (як якась середня температура по палаті, як знаменитий американський ринковий "промисловий" індекс Доу - Джонса по 30 найбільшим підприємствам Америки, індекс S & P 500 - фондовий індекс, в кошик якого включено 500 обраних торгованих на фондових біржах США публічних компаній, що мають найбільшу капіталізацію; можливо, і інші індекси: деякий список кращих лікарів / лікарень / ліків / методів лікування / результативності роботи ...).

Формула - від лат. Formula, тобто форма, образ, вид, правило, розпорядження.

Формула - в математиці, а також фізиці та прикладних науках, символічний запис висловлювання (яке виражає логічне судження), або форми висловлювання. Формула є різновидом вираження формалізованої мови. У більш широкому сенсі формула - будь-який суто символьний запис.

Рейтинг, як результат буде формуватися на підставі підтверджених даних. Дані для рейтингу використовуються на підставі певних критеріїв оцінок суб’єктів і об’єктів, виведених в числа, з урахуванням закладених нами коефіцієнтів. Ці дані будуть частиною відкритих формул.

Критерій (грец. Κριτήριον - здатність розрізнення, засіб судження, мірило) - ознака, підстава, правило прийняття рішення щодо оцінки чого-небудь на відповідність висунутим вимогам (мірі).

Експертний контроль

Експертний контроль здійснюватиме група експертів. У кожному з напрямків діяльності проєкту працюватимуть дві експертні групи.

Перша експертна група (A) формується з професіоналів виробників товарів і / або послуг.

Друга експертна група (B) формується з професійних і компетентних споживачів товарів і / або послуг.

Експерт - це відкрита виборна посада в рамках одного з напрямків діяльності. Експерт може представляти інтереси тільки виробників або тільки споживачів.

Що експерти будуть робити

  • оцінювати;
  • контролювати правдивість і актуальність інформації, що розміщується в проєкті;
  • додавати актуальні дані з метою інформування інших учасників проєкту (статті, новини, огляди);
  • приймати рішення в ролі третейських суддів у разі виникнення спорів (конфліктів).

Хто може стати експертом проєкту групи А

  • провідні вчені;
  • досвідчені практикуючі лікарі та фахівці;
  • викладачі провідних ВНЗ;
  • топ-менеджери провідних компаній в області медицини і здоров’я;
  • юристи (фахівці з медичного права);
  • психологи;
  • представники проєкту "Я і Здоров’я".

Хто може стати експертом проєкту групи В

  • досвідчені користувачі, яких вибрали шляхом голосування.

Свобода вибору, переміщення, законодавчої системи (держави) для:

Свобода - це природне право людини в рамках створених умов.


Користувач (пацієнт / клієнт) в проєкті зможе вибрати лікаря (послугу) виходячи з наступних критеріїв підбору:

  • місце знаходження;
  • спеціалізація лікаря;
  • досвід (вік) лікаря;
  • кваліфікація лікаря (освіта, сертифікати, дипломи);
  • мова, якою говорить лікар;
  • вартість послуг;
  • вік користувача;
  • місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".

Користувач (пацієнт / клієнт) в проєкті зможе вибрати товар (послугу) виходячи з наступних критеріїв підбору:

  • місце знаходження;
  • ціна;
  • якість (наявність сертифікатів);
  • умови гарантії;
  • рекомендації (відгуки) учасників проєкту;
  • місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".

Спеціаліст (лікар) в проєкті зможе вибрати клієнта (пацієнта) виходячи з наступних критеріїв підбору:

  • симптоми і показання;
  • наявність страховки;
  • наявність електронної медичної картки;
  • місце знаходження;
  • мова, якою говорить клієнт / пацієнт;
  • вік клієнта / пацієнта;
  • рекомендації (відгуки) учасників проєкту;
  • місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".

Компанія (організація) в проєкті зможе вибрати клієнта (пацієнта) виходячи з наступних критеріїв підбору:

  • досвід (вік) лікаря;
  • положення лікаря в "Живому Рейтингу Довіри";
  • місце знаходження;
  • спеціалізація лікаря;
  • кваліфікація лікаря (освіта, сертифікати, дипломи);
  • мова, якою говорить лікар.

Компанія (організація) в проєкті зможе вибрати лікаря (фахівця) виходячи з наступних критеріїв підбору:

  • місце знаходження;
  • ціна;
  • якість (наявність сертифікатів);
  • умови гарантії;
  • наявність технічного обслуговування;
  • рекомендації (відгуки) учасників проєкту;
  • місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".

Спеціаліст (лікар) в проєкті зможе вибрати товар (послугу) виходячи з наступних критеріїв підбору:

  • місце знаходження;
  • ціна;
  • якість (наявність сертифікатів);
  • умови гарантії;
  • наявність технічного обслуговування;
  • рекомендації (відгуки) учасників проєкту;
  • місця / балів у рейтингу "Живий Рейтинг Довіри".

Етапи проєкту

1 етап:

  • 1.1 Формування команди проєкту, комунікація з державними та приватними організаціями.
  • 1.2 Створення документації проєкту: технічне завдання, статут і правила, договори і т.д.
  • 1.3 Формування, структурування, об’єднання каталогів (інформації).
  • 1.4 Синхронізація даних з ресурсами, які можуть підвищити ефективність проєкту через відкриті API.
  • 1.5 Розробка особистих кабінетів для всіх учасників проєкту - пацієнтів (клієнтів), лікарів (фахівців), компаній (організацій).
  • 1.6 Формування експертних груп.
  • 1.7 Запуск системи "Живий Рейтинг Довіри".
  • 1.8 Тестування, налагодження, модернізація.

2 етап:

  • 2.1 Медіа і інтернет реклама проєкту, робота на репутацію і популяризацію.
  • 2.2 Запуск контекстної реклами всередині проєкту для ВК (ймовірний клієнт).
  • 2.3 Розширення сфер діяльності (ветеринарія).
  • 2.4 Запуск "Індекс Здоров’я".
  • 2.5 Тестування, налагодження, модернізація.

3 етап:

  • 3.1 Масштабування проєкту на інші країни

Структура проєкту

Приватна частина:

  • 1. Особистий кабінет компанії (організації).
  • 2. Особистий кабінет користувача.
  • 3. Особистий кабінет лікаря.
  • 4. Кабінет рекламодавця.

Загальнодоступна частина:

  • 1. Каталог ліків (БАДів і ін.).
  • 2. Каталог діагнозів (симптомів).
  • 3. Каталог способів лікування.
  • 4. Каталог послуг.
  • 5. Каталог обладнання.
  • 6. Каталог інвентарю, одягу, взуття.
  • 7. Каталог фахівців (лікарів).
  • 8. Каталог підприємств.
  • 9. Каталог статей.
  • 10. Соціальна мережа.

Учасники проекту

Приватна частина:

  • 1. Людина (пацієнт).
  • 2. Лікар (спеціаліст).
  • 3. Клініки і лікарні.
  • 4. Аптеки.
  • 5. Інститути та наукові центри.
  • 6. Навчальні заклади.
  • 7. Лабораторії.
  • 8. Міністерства охорони здоров’я.
  • 9. Фармацевтичні компанії.
  • 10. Туристичні компанії.
  • 11. Виробники обладнання, одягу, взуття та ін.
  • 12. Страхові компанії.
  • 13. Банки (ін. фінансові установи).

Клієнти проекту

Далі під клієнтами проекту я маю на увазі тих учасників, які приносять гроші проекту або соціальну рекламу у вигляді популяризації.


Клієнт:

  1. Користувач (пацієнт, покупець).
  2. Лікар (спеціаліст).
  3. Клініки і лікарні.
  4. Аптеки.
  5. Інститути та наукові центри.
  6. Навчальні заклади.
  7. Лабораторії.
  8. Фармацевтичні компанії.
  9. Туристичні компанії.
  10. Виробники обладнання, одягу, взуття та ін.
  11. Страхові компанії.
  12. Банки (ін. Фінансові установи).
  13. Міжнародні організації в області розвитку охорони здоров’я.
  14. Волонтери.

11. Монетизація

  • 1. Гроші від реклами.
  • 2. Платні послуги в проекті (навчання, консультація, доступ до кабінету / до знеособленої інформації).
  • 3. Продаж товарів / послуг (online e-commerce marketplace).
  • 4. Страхування (угоди -% від безпечних угод, здоров’я -% від посередницьких послуг).
  • 5. Туризм (медичний).

12. Бізнес модель

  • 1. В2С.
  • 2. В2В.
  • 3. B2B2C.
  • 4. P2P.
  • 5. G2B2C.

13. Потреба у фінансуванні проекту

0 етап: посівна інвестиція (Pre-seed) до 1 млн. $ США (основна сума - це витрати на заробітну плату);
1 етап: (Seed) від 3 до 10 млн. $ США (основна сума - це витрати на заробітну плату);
2 етап: від 10 до 100 млн. $ США (основна сума - це витрати на маркетинг і заробітну плату);
3 етап: потрібно думати.


Для подальшого масштабування проекту на інші країни суми можуть скласти (для кожної країни) від 10 млн. $ США.