info banner

Усі відгуки про медичні установи

Фільтри
Ви обрали
Область
Сортування:
Сортування
По оцінці: від вищої
По оцінці: від нижчої
По даті: новіші
По даті: старіші
Подяка

Висловлюю щиру подяку Личману Віталію Олександровичу за видалення складних зубів мудрості. Операція пройшла успішно, швидко затяглися ясна, вже через тиждень обличчя гарно виглядало, а особливо зник біль, який турбував протягом тривалого періоду! Бажаю здоровʼя, лікарю! Нехай у вашій практиці буде більше вдячних усмішок, ніж складних випадків!

Відвідування: липень 2025
Подяка

Чудова,гарна нова лікарня.Чуйний,професійний персонал.Лікувала там не раз дітей, в педіатрії дуже задоволена ,як і всі мами,що разом там з нами перебували.АЛЕ, нажаль,хтось вже наклав око на чудове місце,нову лікарню комунальну і написали скрізь,що вона закрита,хоча сьогодні ми там були,педіатрія працювала. Треба провести розголос цій справі,так як КМДА хоче закрити цю чудову лікарню.

Подяка

Хочу подякувати лікарю від Бога, завідувачу нейрохірургічного відділення- Зозулі Констянтину Миколайовичу! Ваша праця дійсно гідна похвали ! Також дякую всьому персоналу нейрохірургічного відділення, всі привітні, добрі, розуміючи, завжди готові допомогти в будь якій ситуації. Дай Бог Вам здоров'я та сил допомагати людям❤️❤️❤️

Сергій
5.0
Дата публікації : 21.08.2025
Подяка

Висловлюю щиру подяку колективу хірургічного відділення. Бажаю вам здоров'я, наснаги, професійного зростання та вдячних пацієнтів. Нехай ваша праця приносить тільки радість та задоволення.

Відвідування: серпень 2025
Дар'я
1.0
Дата публікації : 21.08.2025
Скарга

Жах... Запис відсутній і тільки жива черга. Якщо маєте малесеньку дитину, якій навіть місяця немає, потрібно так само бути в живій черзі. Шкода, що ніхто не думає про те, що є захворювання, які передаються і прийшовши лікувати одне, можна підхопити нове через відсутність запису. Коли ця система вже зміниться і буде працювати нормально і адекватно в Україні 😵‍💫 Якщо елементарне недоступно, немає слів

Відвідування: серпень 2025
Подяка

Хочу висловити слова вдячності Андрію Руденко фельдшеру Чугуївського відділення швидкої допомоги. Завдяки злагодженим діям Андрія - втятовано життя жінки 70 років. Виклик 14.08.2025 с.Пролісне . Низький уклін за професіоналізм у своїй справі, з побажанням миру нам усім.

Відвідування: серпень 2025
Подяка

Хочу висловити подяку лікарям 5 міської лікарні. Воні надали оперативну допомогу моїй мамі. Дуже турботливий персонал. Особливо хочу висловити поляку медичній сестрі-буфетчиці Наталії Володимирівні. Все дуже свіже, смачне. У вас золоті руки. Також велика дяка заввіділенню Андрію Івановичу. Ви врятували мою матусю. Ще раз дуже вдячна всьому персоналу

Відвідування: серпень 2025
Ірина
5.0
Дата публікації : 20.08.2025
Подяка

Дуже позитивні враження. Легка, приємна атмосфера. Професіонали високого класу! Дякую за роботу!

Відвідування: серпень 2025
Скарга

Добрий день. Звертаюсь до вас щодо пояснення ситуації, яка склалася вчора , мабуть вона така завжди . Звернулась донька з маленькою дитиною (9 місяців) по направленню сімейного лікаря до реєстратурі медичного закладу «комунальне некомерційне підприємство «міська клінічна лікарня 16 ДМР з проханням відвідати хірурга по направленню від сімейного лікаря, на що її повідомили, що є час на 28.08 ( ну це дуже далеко, якщо звертаюся до хірурга , мабуть не медичний осмотр), вона зайшла на «Хелсі» та побачила час прийому вчора на 13:00, але написано, що платний прийом, безоплатний при наївності направлення. Вона ще раз звернулася до реєстратурі, повідомляючи що є час у додатку-13:00 ( все це проходило до 13:00), їй відмовили та казали якщо хочете можемо записати за 700 грн не зважаючи на наявність направлення або же 28.08 безоплатно . У мене перше питання, чому в комунальному закладі медичному від ДМР лікар приймає платно, на це є комерційні заклади, друге питання, чому не прийняли доньку з маленькою дитиною ?

Відвідування: серпень 2025
Подяка

Я користувалася послугами кол-центру для запису до сімейного лікаря. В цілому залишилася задоволена роботою. Оператори уважні і ввічливі, чітко відповідають на всі мої запитання, допомагають швидко знайти вільний час для прийому. Також була ситуація,коли дзвонила вже не в робочій час-на наступний день перетелефонували,була приємно здивована. Керівник кол-центру (мала змогу поспілкуватися з нею через окреме питання) справив позитивне враження. Видно, що контролює роботу операторів та орієнтований на якісний сервіс. Дякую.

Відвідування: серпень 2025