Висловлюю щиру подяку Личману Віталію Олександровичу за видалення складних зубів мудрості. Операція пройшла успішно, швидко затяглися ясна, вже через тиждень обличчя гарно виглядало, а особливо зник біль, який турбував протягом тривалого періоду! Бажаю здоровʼя, лікарю! Нехай у вашій практиці буде більше вдячних усмішок, ніж складних випадків!
Чудова,гарна нова лікарня.Чуйний,професійний персонал.Лікувала там не раз дітей, в педіатрії дуже задоволена ,як і всі мами,що разом там з нами перебували.АЛЕ, нажаль,хтось вже наклав око на чудове місце,нову лікарню комунальну і написали скрізь,що вона закрита,хоча сьогодні ми там були,педіатрія працювала. Треба провести розголос цій справі,так як КМДА хоче закрити цю чудову лікарню.
Хочу подякувати лікарю від Бога, завідувачу нейрохірургічного відділення- Зозулі Констянтину Миколайовичу! Ваша праця дійсно гідна похвали ! Також дякую всьому персоналу нейрохірургічного відділення, всі привітні, добрі, розуміючи, завжди готові допомогти в будь якій ситуації.
Дай Бог Вам здоров'я та сил допомагати людям❤️❤️❤️
Висловлюю щиру подяку колективу хірургічного відділення. Бажаю вам здоров'я, наснаги, професійного зростання та вдячних пацієнтів. Нехай ваша праця приносить тільки радість та задоволення.
Жах... Запис відсутній і тільки жива черга. Якщо маєте малесеньку дитину, якій навіть місяця немає, потрібно так само бути в живій черзі. Шкода, що ніхто не думає про те, що є захворювання, які передаються і прийшовши лікувати одне, можна підхопити нове через відсутність запису. Коли ця система вже зміниться і буде працювати нормально і адекватно в Україні 😵💫 Якщо елементарне недоступно, немає слів
Хочу висловити слова вдячності Андрію Руденко фельдшеру Чугуївського відділення швидкої допомоги. Завдяки злагодженим діям Андрія - втятовано життя жінки 70 років. Виклик 14.08.2025 с.Пролісне . Низький уклін за професіоналізм у своїй справі, з побажанням миру нам усім.
Хочу висловити подяку лікарям 5 міської лікарні. Воні надали оперативну допомогу моїй мамі. Дуже турботливий персонал. Особливо хочу висловити поляку медичній сестрі-буфетчиці Наталії Володимирівні. Все дуже свіже, смачне. У вас золоті руки. Також велика дяка заввіділенню Андрію Івановичу. Ви врятували мою матусю. Ще раз дуже вдячна всьому персоналу
Добрий день.
Звертаюсь до вас щодо пояснення ситуації, яка склалася вчора , мабуть вона така завжди .
Звернулась донька з маленькою дитиною (9 місяців) по направленню сімейного лікаря до реєстратурі медичного закладу «комунальне некомерційне підприємство «міська клінічна лікарня 16 ДМР з проханням відвідати хірурга по направленню від сімейного лікаря, на що її повідомили, що є час на 28.08 ( ну це дуже далеко, якщо звертаюся до хірурга , мабуть не медичний осмотр), вона зайшла на «Хелсі» та побачила час прийому вчора на 13:00, але написано, що платний прийом, безоплатний при наївності направлення. Вона ще раз звернулася до реєстратурі, повідомляючи що є час у додатку-13:00 ( все це проходило до 13:00), їй відмовили та казали якщо хочете можемо записати за 700 грн не зважаючи на наявність направлення або же 28.08 безоплатно .
У мене перше питання, чому в комунальному закладі медичному від ДМР лікар приймає платно, на це є комерційні заклади, друге питання, чому не прийняли доньку з маленькою дитиною ?
Я користувалася послугами кол-центру для запису до сімейного лікаря. В цілому залишилася задоволена роботою.
Оператори уважні і ввічливі, чітко відповідають на всі мої запитання, допомагають швидко знайти вільний час для прийому. Також була ситуація,коли дзвонила вже не в робочій час-на наступний день перетелефонували,була приємно здивована.
Керівник кол-центру (мала змогу поспілкуватися з нею через окреме питання) справив позитивне враження. Видно, що контролює роботу операторів та орієнтований на якісний сервіс.
Дякую.
Висловлюю щиру подяку Личману Віталію Олександровичу за видалення складних зубів мудрості. Операція пройшла успішно, швидко затяглися ясна, вже через тиждень обличчя гарно виглядало, а особливо зник біль, який турбував протягом тривалого періоду! Бажаю здоровʼя, лікарю! Нехай у вашій практиці буде більше вдячних усмішок, ніж складних випадків!
Чудова,гарна нова лікарня.Чуйний,професійний персонал.Лікувала там не раз дітей, в педіатрії дуже задоволена ,як і всі мами,що разом там з нами перебували.АЛЕ, нажаль,хтось вже наклав око на чудове місце,нову лікарню комунальну і написали скрізь,що вона закрита,хоча сьогодні ми там були,педіатрія працювала. Треба провести розголос цій справі,так як КМДА хоче закрити цю чудову лікарню.
Хочу подякувати лікарю від Бога, завідувачу нейрохірургічного відділення- Зозулі Констянтину Миколайовичу! Ваша праця дійсно гідна похвали ! Також дякую всьому персоналу нейрохірургічного відділення, всі привітні, добрі, розуміючи, завжди готові допомогти в будь якій ситуації. Дай Бог Вам здоров'я та сил допомагати людям❤️❤️❤️
Висловлюю щиру подяку колективу хірургічного відділення. Бажаю вам здоров'я, наснаги, професійного зростання та вдячних пацієнтів. Нехай ваша праця приносить тільки радість та задоволення.
Жах... Запис відсутній і тільки жива черга. Якщо маєте малесеньку дитину, якій навіть місяця немає, потрібно так само бути в живій черзі. Шкода, що ніхто не думає про те, що є захворювання, які передаються і прийшовши лікувати одне, можна підхопити нове через відсутність запису. Коли ця система вже зміниться і буде працювати нормально і адекватно в Україні 😵💫 Якщо елементарне недоступно, немає слів
Хочу висловити слова вдячності Андрію Руденко фельдшеру Чугуївського відділення швидкої допомоги. Завдяки злагодженим діям Андрія - втятовано життя жінки 70 років. Виклик 14.08.2025 с.Пролісне . Низький уклін за професіоналізм у своїй справі, з побажанням миру нам усім.
Хочу висловити подяку лікарям 5 міської лікарні. Воні надали оперативну допомогу моїй мамі. Дуже турботливий персонал. Особливо хочу висловити поляку медичній сестрі-буфетчиці Наталії Володимирівні. Все дуже свіже, смачне. У вас золоті руки. Також велика дяка заввіділенню Андрію Івановичу. Ви врятували мою матусю. Ще раз дуже вдячна всьому персоналу
Дуже позитивні враження. Легка, приємна атмосфера. Професіонали високого класу! Дякую за роботу!
Добрий день. Звертаюсь до вас щодо пояснення ситуації, яка склалася вчора , мабуть вона така завжди . Звернулась донька з маленькою дитиною (9 місяців) по направленню сімейного лікаря до реєстратурі медичного закладу «комунальне некомерційне підприємство «міська клінічна лікарня 16 ДМР з проханням відвідати хірурга по направленню від сімейного лікаря, на що її повідомили, що є час на 28.08 ( ну це дуже далеко, якщо звертаюся до хірурга , мабуть не медичний осмотр), вона зайшла на «Хелсі» та побачила час прийому вчора на 13:00, але написано, що платний прийом, безоплатний при наївності направлення. Вона ще раз звернулася до реєстратурі, повідомляючи що є час у додатку-13:00 ( все це проходило до 13:00), їй відмовили та казали якщо хочете можемо записати за 700 грн не зважаючи на наявність направлення або же 28.08 безоплатно . У мене перше питання, чому в комунальному закладі медичному від ДМР лікар приймає платно, на це є комерційні заклади, друге питання, чому не прийняли доньку з маленькою дитиною ?
Я користувалася послугами кол-центру для запису до сімейного лікаря. В цілому залишилася задоволена роботою. Оператори уважні і ввічливі, чітко відповідають на всі мої запитання, допомагають швидко знайти вільний час для прийому. Також була ситуація,коли дзвонила вже не в робочій час-на наступний день перетелефонували,була приємно здивована. Керівник кол-центру (мала змогу поспілкуватися з нею через окреме питання) справив позитивне враження. Видно, що контролює роботу операторів та орієнтований на якісний сервіс. Дякую.